21 Ağustos 2009 Cuma

Yeni Igloo Upgrades Kataloğu




igloo upgrades
gingerbread house

51 yorum:

Adsız dedi ki...

okay hani member hesabı olan yerin orda viplere bir tavsiye varya onu çok merak ettim ne acaba

The Okay dedi ki...

Merak ne güzel şey, güzel şey merak :). Uslu bir çocuk olursan belki şirinleri bile görebilirsin :P:P:P:P.

yenicin dedi ki...

vayy unlocked itemlinin comand room açık

Adsız dedi ki...

okay off çok merak ettim

yenicin eğer penguin storm 7 sende varsa zaten command room 'a girebiliyosun

The Okay dedi ki...

PULSAR Kontactr'dan bana ulaşır mısın?

Adsız dedi ki...

Evet uslu çocuk olursan şirinleri de görürsün :D

Adsız dedi ki...

ben de vip olmak istiyorum vipler her şeyi görebiliyor...

The Okay dedi ki...

Kontactr'dan bana ulaşır mısın?

Adsız dedi ki...

evet ulaştım mail attım ne oldu diye

Adsız dedi ki...

ali bozkır sen kim oluorsun da bana uslu çocuk ol diyosun hadi okay ile artık samimi sayılırız bide okay site sahibi ali sen kim oluyosun

The Okay dedi ki...

Neden hep aynı kişi çıkmak zorundasın. Pff...

The Okay dedi ki...

Neyse, madem her şeyi baştan başlatıyorsun, ben de hiçbir şey yokmuş gibi davranabilirim.

yenicin dedi ki...

yok ben hile kulklanmayı sewmiorum

adam kozmon dedi ki...

ciddi misin

Adsız dedi ki...

tamam okay ben düşündüğün kişiyim ne yapsamda bu siteden kurtulamadım bu dediğine sevindim

yenicin dedi ki...

ben 3-4 gün boyunca bilgisayarda olmamıycam çünkü tatile çıkıcam biraz sonra

Adsız dedi ki...

yorumları yayınlamadığına göre bitti demek istiyosun herhalde neyseeeee.....

:(

Adsız dedi ki...

oleyyyyy saol okay yayınladın ve evet dedin herhalde

:)

The Okay dedi ki...

İyi tatiller yenicin

Söylediğim gibi PULSAR unutalım gitsin. Bu arada diğer söylediğinin farkındaydım. Devam etmeyeceğini umuyorum.

yenicin dedi ki...

görüşürüz teşekkür ederim cp yi özliycem bu blogu özliycem:(:(:(

Adsız dedi ki...

neyin devam etmeyeceği

The Okay dedi ki...

Ben de seni özleyeceğim yenicin :). Pazartesi günü Ankaraya gidiyorum ben de 3 gün giremeyeceğim.

Adsız dedi ki...

sen istanbul damısın ben ankara

The Okay dedi ki...

İçeriği kopyalamaya devam etmeyeceği. İstanbulda değilim. Gizli bilgiler bunlar söylenmez :P( En azından söylememeyi tercih ediyorum :D).

Adsız dedi ki...

bu arada soruma cevap vermedin

neyin devam etmeyeceği

The Okay dedi ki...

Siteyi kopyalamasının.

Adsız dedi ki...

ohh ben de bir daha siteme girmeyeceğini diyeceğini sandım saol sil baştan!!

Adsız dedi ki...

bu arada sen niye bana ulaş dedin

The Okay dedi ki...

Yok canım.
Önemli bir şey yok mailini almak istedim :D.

Adsız dedi ki...

bir şey var amaaa....


azıcık anladım şimdi adam kozmon olduğumu anlayınca herhaldeee...

The Okay dedi ki...

Bir şey değişmedi merak etme. Bugün mü desem yarın mı :P.

Adsız dedi ki...

neyi desen

The Okay dedi ki...

Beklemeye devam et.

Adsız dedi ki...

kediyi merak öldürürmüş.

neyi neyi çok merak ettim

The Okay dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=KlhkO1j-3tc


3 kızın sözünü çok iyi dinle :P.

Adsız dedi ki...

söyle lütfen!!

Adsız dedi ki...

tamam merak iyi ama fazla merak kötü

Adsız dedi ki...

bu arada ne zaman youtube açıldı???

The Okay dedi ki...

Şu anda gitmem gerek. Geri geleceğim yakında. Fazla merak iyi değil haklısın :D.

Adsız dedi ki...

OKAY BEN YARIN YOKUM CUMARTESİ BİLGİSAYAR AÇMAM.

LÜTFEN SÖYLEE!!!

Adsız dedi ki...

LÜTFENNN!!!!

Sinemehmet dedi ki...

hep member hep member

scrabby dedi ki...

keşke bende bu eşyaları alabilsem evim ne güzel olurdu

Adsız dedi ki...

pulsar sen şimdi aslında adam kozmon musun ???? çünkü bir başka etiketin konusun da the okayi adam kozmonu vip yaptığını gördüm gerçekten öfkelendim çünkü ben o kadar vip olmaya çalışırken hiçbirşey yazmamış birinin vip olması gerçekten sinir bozucu ama aslında senin PULSAR olduğunu şimdi öğrendim...

sozar dedi ki...

Cok Tessekürler Bu Blogu Cok Seviyorum

Adsız dedi ki...

şimdi okay ile aramızda bir takım anlaşmazlık oldu ama bu olayı çözdük ben adam kozmon'um ve pulsar

sozar dedi ki...

Anlaşmazlıklar Gectimi Peki

Adsız dedi ki...

oldu tabi ama her şeyin üstesinden gelinir.

okay bide yorum yazarken doğrulama kodu artık canımı sıktı bunun çaresi var mı??

The Okay dedi ki...

Şimdilik kelime doğrulamasını kaldırıyorum. Spam'ler almaya başlarsam geri koyarım.

Adsız dedi ki...

ohhh saol okay

Fd dedi ki...

Ev kataloğunda sadece yer var ama!