28 Temmuz 2009 Salı

Card-Jitsu Nasıl Oynanır, Nasıl Ninja Olunur?



Her turda, her iki Öğrenci oynamak için bir kart seçer. Gizli , sessizce ; bir Ninja gibi.

card jitsu

Barışçıl su ateşi yener.

card jitsu

Çok soğuk kar kış serinliği ile suyu yener ve onu dondurur.

card jitsu

Kızgın ateş, güçlü, yakıcı ısısıyla karı yener ve kar erir.

card jitsu

Kartlar aynı olduğu zaman karşılaşma daha bitmemiştir, yüksek olan numara kazanır.

card jitsu

Bir orman gibi, zafere ulaşmak için 2 yolunuz vardır.

card jitsu

Kazanmak için ilk yol : Aynı türden, farklı renkten 3 karta sahip olmak.

card jitsu

İkinci Yol : Farklı renklerde farklı kartlara sahip olmak.

card jitsu

Eğer unutursanız, mouse’u soru işaretinin üstüne getirin.

Nasıl Ninja Olursunuz?

card jitsu

Dojo ‘ da yarım saat sessizce bekleyin. Hayır.. bekle. Sadece şakaydı.

card jitsu

Ninja olmak için, karşılaşmaları kazanarak tecrübe kazanmalısınız.

card jitsu

Sen ustalaştıkça, ben sana farklı renklerde kuşaklar vereceğim.

card jitsu

Siyah kuşak olduğunda, benimle karşılaşmalı ve kazanmalısın. Ve ben son derece iyiyimdir.

card jitsu

Benim yeteneğimi geçtiğinde, esaslı bir usta olacaksın ve ninja olacaksın.

card jitsu

LEGEND/GÖSTERGE

Tavsiye: Kuşakları daha hızlı kazanmak için Sensei ile konuş ve “Competition Mode”unu seç

Kaynak gösterilmeden kopyalanılmamasını rica ediyorum...

Eski sitemden kopyalanmıştır...

13 yorum:

Admin dedi ki...

ben ninjayım ama çok zor oluyo ninja yapmak

Admin dedi ki...

penguin storm 7 den freeler kendilerine ninja kostümü alabiliyorlar

The Okay dedi ki...

Evet ama sadece kendin görebilirsin.

pelin dedi ki...

ben zaten üyeyim ama babam beni bi daha üye yapar mı bilmiyorum

Unknown dedi ki...

erdemir abi ben ninja yım yeni kart almak istiorum dojo için memberli deilim bunun için bir yer var oraya girip bi kod istio ben bu kodu nereden bulabilirim

Adsız dedi ki...

erdemir kim? (erdemir club penguin kurucularından deil mi?)

Firaristt dedi ki...

bedava nası member oluruz bi yardım edermisiniz... Yardım edene 500.000 coins yüklü hesap vercem

bayborasi dedi ki...

bedava member olunmaz üzgünüm :(

Adsız dedi ki...

ninja olmak çok zor gibi gözüküyor ama deiil.Ben buldum galiba öncelikle siyah kuşak olun sonra dojoya gidin sesnsei ile oynayın
işte şimdi bomba geliyor normalde sensei sizinle aynı anda atıyor dimi 20sn bekleiin tam bir sn olunca genelde ateş i seçin alın verin nijaya can verin

Adsız dedi ki...

turkler cok mu fakir bilmem ben cok az turk member var isteyene yaparim



Diana

adamkozmon dedi ki...

beni member yaparmısın

Adsız dedi ki...

ben sensei yi 95 kere yendim

sinan99 dedi ki...

arkadaşlar bedavaya elbette ki member olunmaz :) ancak member üyeler mevcut
bu member üyelerin kullanıcı adı ve şifreleri sitede mevcuttur bu şifreleri sitenin herhangi bir sayfasında sol üst köşede görebilirsiniz eğer bulamazsanız diye ki bulursunuz ama 2 tanesini vereyim
1.si aşşağıdakidir
kullanıcı adı:sweets99
şifre:sweets

2.si ise budur

kullanıcı adı:Happyboy7
şifre:happy