21 Ağustos 2009 Cuma

Bilgisayarınızda Club Penguin Elite Force Oynamak İstemez Miydiniz?

Oyunu biraz tanıtayım:

Burdan karakter oluşturuyorsunuz:


Bu küçük oyunlardan para kazanabilirsiniz



İşte dans oyunu:




Görev yapabilirsiniz (ki oyunun en temel amacı):


Çok güzel bir katalogun olduğuna garanti verebilirim:




Balık Tutma Oyunu:



Hep 3D gözlüklerim olsun istemişimdir biliyor musunuz?



Oyunun bir kısmında Command Room'un nasıl bulunduğunu anlatıyor:




Aşağıdaki adresten dosyayı indirin:

Nasıl oynayacağınız hakkında ayrıntılı bilgi Emulator klasörünün içindeki "Nasıl Oynayacağım" adlı metin belgesinde. Eğer bilgisayarınızda winrar yüklü değilse şu adresten indirin:

138 yorum:

Adsız dedi ki...

verseydin bizede

Adsız dedi ki...

bu nintendo ds oyunu herhalde

Adsız dedi ki...

burada yanlızca viplereymiş üzüldüm ama iyi haber bu oyunu google dan araştırarak indirdim

Adsız dedi ki...

ben hep yorum yazıyoru8m hiç yayınlanmıyor

Berti dedi ki...

hmmm çok güzele benziyor peki buradaki internetteki katalog aynı mı

Adsız dedi ki...

bu nasıl birşey yani club penguin den farklı bir oyun mu? Yoksa club penguin'i yeni başlayanlara mı tanıtıyorsunuz?

Adsız dedi ki...

yapamıyorum programı yükledikten sonra ne yapıcağımızı açıklarmısın

Adsız dedi ki...

nası yani 4-5 gün sonra normal ziyaretçilerde mi oynayabilecek ben ce böyle yapma meraktan çatlarız lütfen

Admin dedi ki...

kataloğundan eşya almak için member olmaya gerek yok değil mi

Admin dedi ki...

www.clubpenguin.com'daki hesabımızdan oynayabilirmiyiz?

Admin dedi ki...

bir oyun paylaşabilir miyim???ama cp ile ilgisi yok

Dlhn.. dedi ki...

güzel bir oyuna benziyor.Çakma clubpenguin resmen.

Admin dedi ki...

bu programı nerden buldun okay?

The Okay dedi ki...

PULSAR bir kaç gün sonra linki size de vereceğim merak etmeyin.

Berti hayır daha güzel bir katalog.

Ben_efsaneyim evet farklı bir oyun.

Alperen Türkel açıklama var zaten klasörde tam olarak nerde takıldın?

onatimus Merak ne güzel şey güzel şey merak :P.

Sedef Ece hayır, hayır, paylaşabilirsin, meslek sırrı :P.

Adsız dedi ki...

okay sana biraz yardım edeyim...

bu bir nintendo ds oyunu (hani psp falan varya ona benzeyen bir alet.)
ama bilgisayarda da çıkmış. okay bir de ben bir şey sorayım. bu oyunun hilesi varmı??

bu kadar

The Okay dedi ki...

Henüz bilmiyorum ama umarım vardır.

Sinemehmet dedi ki...

vip olmayanlar kullanabilecekmi

The Okay dedi ki...

Evet ama bir süre gecikmeyle.

Adsız dedi ki...

diyo ya 4-5 gün vbekleyecekmişiz

The Okay dedi ki...

Belki daha az.

Adsız dedi ki...

yaşa be yaşa oleyy oleyyy

The Okay dedi ki...

:D
Yenicin, maili yolladım zaten görmüşsündür umarım.

yenicin dedi ki...

msn ile işim yokki açık sanıyorum kapalıymışİ:D

yenicin dedi ki...

çok çok çok çok teşekkür ederim:D

Adsız dedi ki...

artık flight parti yarın bitiyorudur.

onbdan sonraki parti underwater parti olacakmış gazetede yazıyor

The Okay dedi ki...

Aslına bakarsan bugün saat 10'da bitmiş olması lazımdı. Türkiyede saatler 10 saat ileri onlara göre. Ama niye bitmedi anlamadım.

yenicin dedi ki...

bazen partiler uzuyor rockghopperda 1 gün sonra giştmişti

yenicin dedi ki...

yalnız 50 goldluk balon bile member yakında arkaplanların bazıları memberlenmesin bide:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

okay sen aslan burcumusun?

The Okay dedi ki...

:D O balon harika bence 3 boyutluya yaklaşmış.

Adsız dedi ki...

sorumu duydun mu aslan burcumusun

The Okay dedi ki...

PULSAR evet nerden bildin?

The Okay dedi ki...

A evet profilimde varmış :D

Adsız dedi ki...

profilinde yazıyo bide ne zaman doğdun bende aslan burcuyum

The Okay dedi ki...

25 Temmuz

Adsız dedi ki...

ben 4 ağustos (obama ve orhan gencebay'ın doğuymuyla aynı gün)

Adsız dedi ki...

okay bence sitende konu dışı şeylere de yer vermelisin mesela benim en sevdiğim oyun emergency 4 ben bunu çok eski bir sitemde kullanmıştım sitemin üyeleri anında arttı.mesela sen de oyun indirme yapabilirsin

Adsız dedi ki...

ben vip üyelik için sana ulaştım ama hala kodum gelmedi okey

The Okay dedi ki...

Vip değilsin ki.

Adsız dedi ki...

onatimus kafayı yedi herhalde

yenicin dedi ki...

okay yüklenmedi 3 oldu deniorum nds yüklenmior hata verior:(

The Okay dedi ki...

Dosyayı yüklerken bir hata mı oluştu acaba diye tekrar indirdim ve denedim yine çalışıyor. İstersen sil, tekrar indir.

Adsız dedi ki...

herhalde okay yarın elite force oyununu herkese verecektir

The Okay dedi ki...

Heyecanla bekleyin :D.

Adsız dedi ki...

değil mi okay?

The Okay dedi ki...

Evet.

Adsız dedi ki...

dün sitede tartışılan bir konu vardı flight partisi bitecekmniydi offf hala bitmedi hala bıkmadılar!!

The Okay dedi ki...

En geç 11'e kadar biter diyorum ben.

Adsız dedi ki...

amin amin

inşallah

yenicin dedi ki...

denedim ama şimdi başka türlü indirmeyi deneyeceğim başka dosyalar üzerinden bu sefer olucak inşallah

yenicin dedi ki...

Oley!!!!!!! Yüklendii:D

Adsız dedi ki...

evet bi türlü bitmedi şu parti yarın biter inşallah

yenicin dedi ki...

yaw bi kutu var epf odasında kırmızı puffleyi cagırmalıyım duduge basıyorum seciyorum çağırılmıyor nasıl olucak orası?

Dlhn.. dedi ki...

ben youtube dan bununla ilgili video lar izledim ve bu nintendo ds oyunu.oynamak isterdim ne yapalım.

The Okay dedi ki...

Yarın link geliyor :D.

Adsız dedi ki...

OLAYY YARIN BÜYÜK GÜN

Adsız dedi ki...

olay demişim oley diyecektim

Adsız dedi ki...

çok sağol okey gercekten yarın büyük gün sabırsızlıkla bekliyorum

The Okay dedi ki...

Adım okey değil, Okay.

Adsız dedi ki...

pardon bazen harfleri karıştırıyorum okay

The Okay dedi ki...

PULSAR sana söylemedim zaten.

sozar dedi ki...

Yenici Sorunun Mikrofonla Haledebilirsin Mikrofona Bağla Ve İslik Cal Geliyor

Adsız dedi ki...

ya ben birtirlü yükleyemedim nosgba dosyasını açıyorum han gi dosyayı elite penguin force.nds dosyası çıkmıyo

The Okay dedi ki...

elitepenguinforce.nds'yi rardan çıkardın mı?

Adsız dedi ki...

ben yorum yazayım güzel oyun sağol

Adsız dedi ki...

daha oyuna başlamadım ama iyi olacağını sanıyorum

Adsız dedi ki...

okay indire basıyorum Let's get you downloading... dio ama gelmio

Adsız dedi ki...

oldu oldu ben yanlış yere basmışım

Adsız dedi ki...

okay ya oyunu yükleyemedim anlatırmısın

The Okay dedi ki...

Emulator Dosyasının içinde Nasıl Oynayacağım adında bir yazı var onu oku.

Adsız dedi ki...

okudum ama onu anlayamadım

Adsız dedi ki...

çünkü 2 tane no$sa dosyası var

The Okay dedi ki...

A'ya benzeyen simgesi olanı açacaksın, .inp uzantısı olanı değil.

Adsız dedi ki...

tamam bide eliteclubpenguinforce.nds programını açınca takılıyo

The Okay dedi ki...

Başka hiçbir şey yapmadan bekle biraz. Yine de açılmazsa problem bilgisayarındadır.

Adsız dedi ki...

off olmadı

Adsız dedi ki...

okay o no$ba programına bir şey yazmamız gerekiyo mu

The Okay dedi ki...

Hayır, sen seçer seçmez başlaması gerekiyor.

Adsız dedi ki...

başlamadı şimdi yapmmamız gereken o nos$ba programını açınca otomatik olarak gelmesi gerekio diosun ama açınca programlar gelio hani masaüstü programları falan gelio. başkada yok

The Okay dedi ki...

Bak PULSAR, programı açacaksın ve masaüstü falan gelince dosyayı nereye çıkardıysan bulup o ekrandan eliteclubpenguinforce.nds'yi seçeceksin. Ondan sonra bir şey yapmana gerek yok.

Adsız dedi ki...

benim mozilla firefox indirilenler bölümünde nasıl yapacam

The Okay dedi ki...

Rar dosyasını kastediyor olmalısın. Onu açıp Elite Club Penguin Force klasörünü (karşına çıkan ilk klasör) tamamiyle masa üstüne çıkar önce.

Adsız dedi ki...

oldu açıldı çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

OKAY EKRAN BÜYÜYOR MU

The Okay dedi ki...

Hayır.

Admin dedi ki...

ben oyunu indiremedim

The Okay dedi ki...

Download Now'a değil, aşağıdaki download'a bas.

The Okay dedi ki...

Kontactr'dan bana ulaş.

Adsız dedi ki...

okay çok sağol oyunu yükledim ama
3. görevde takıldım yangını nasıl söndürüceğiz yardım ederseniz sevinirim

Admin dedi ki...

okay sana mail attım cevap vermedin:/

Admin dedi ki...

sabaha kadar olur mu?

Admin dedi ki...

sağol oyunu indirdim

Admin dedi ki...

ben oyunu açamadım nasıl açılyor???

sozar dedi ki...

Hileleri Ne Zaman Biz Normalere Vericeksin

Adsız dedi ki...

dio du sonsuza kadar viplere özel

scrabby dedi ki...

bu oyun kendini kaydetmiyor mu?

The Okay dedi ki...

Her değişiklikte kaydediyor.

Adsız dedi ki...

okay bitürlü 3. bölümü geçemedim yangını söndürmesi için puffleyi çapırıyorum gelmiyor

The Okay dedi ki...

Mikrofona üfle.

Adsız dedi ki...

üflüyorum gelmiyor

Adsız dedi ki...

blow into the microphone to call
the selected puffle diye yazı çıkıyo

The Okay dedi ki...

Mikrofonun bozuk olabilir, ayarları yapılmamış olabilir vs. vs.

The Okay dedi ki...

Türkçesi: seçilen puffle'ı çağırmak için mikrofona üfleyin.

The Okay dedi ki...

Bir de eğer oyunda sesleri kapattıysan mikrofonu almıyor.

Adsız dedi ki...

hangi mikrofona üflüyeceğim

The Okay dedi ki...

Bilgisayarının mikrofonuna tabiki.

Adsız dedi ki...

kulaklığı takip ona üflesem olur mu ?

The Okay dedi ki...

Kulaklığında mikrofon varsa evet olur.

Adsız dedi ki...

olmuyo kamarada mikrofon var oraya üflüyorum gelmiyor

Berti dedi ki...

buradaki ktalog hiç değişmez mi

The Okay dedi ki...

Hayır.

Berti dedi ki...

internetteki clubpenguinde oynadığımız pengueni bu oyundada oynayabiliriz dimi

The Okay dedi ki...

Hayır tamamen bağımsızlar. Sadece oyunu nintendo ds'den yonasaydın coin aktarabilirdin ama bilgisayardan olduğu için onu da yapamazsın.

Adsız dedi ki...

oyunu indirdim ama açamıyorum

The Okay dedi ki...

Nerde takıldın?

Adsız dedi ki...

oyunu indirdim: masaüstü /karşıdan yüklenenler/ elite club penguin diyorum nasıl kullanılırda dediğiniz no$.. gibi bişey var onu açıyorum sonra takılıyorum

sozar dedi ki...

No$ Actiktan Sonra Elite Force Oyununu Nereye Atiysan Seç Biraz Bekle Oyun Açilacaktir. Resim Koya Bilsem Koyucam Dğa İyi Anlarsin

sozar dedi ki...

Bu Arada Pc Ye Mikrofon Takip Uflenmiycek Mikrofonu Takin Ve Üfleme Butonuna Basin Olmasa Yardimci Olabilirim

scrabby dedi ki...

bu nintendo ds oyunu mu

Dlhn.. dedi ki...

katalogtan giysi almak için o oyundada memeber oluyomusun yoksa herkes alıyo mu?

Adsız dedi ki...

sozar sonra senin dediğin gibi yaptım elite club pegin dedim sonra küçük bir ekran açıldı ama en ufak bişey yok simsiyah ekran belki bişey açılır diye kapatmadım aradan yaklaşık 1 saat geçti ama ekran hala simsiyahtı sonra kapattım
???????????????????????????????????

Adsız dedi ki...

yinede teşekkürler

sozar dedi ki...

Msn Paylasimi Yasakmi Degilse Ordan Sana Göstericem Sorun. Sende Olmali Yardim Edebildigim Kadar Ettim Nahapalim Artik Senin İşin Sansa Kalmiş İnsh Acilir

The Okay dedi ki...

Msn paylaşmak isterseniz karışmam ama internete e-mail'inizi verirseniz sizi tanımayan kişiler ekleyebilir ve hepsi güvenli kişiler olmayabilir. Bu blogda öyle kişilerin dolaştığını zannetmem ama başka yerlerde vermemeniz sizin açınızdan en iyisi.

Adsız dedi ki...

bencede msn ni yayınlama çünkü insanlar club penguin hilesi ararken buraya girip yorumları okuyabilirler ama yinede teşekkür ederim (mesela ben bu siteyi bulmadan önce hile ararkken çoğu sitenin yorumunu okudum tabi ben kötü biri geğilim ama kötülerde okkuyabilir)

Adsız dedi ki...

yav ben 12. bölümü bitirdim ama 13, bölüme geçemiyorum lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

sonunda oyunu bitirdim takıldığınız bir yer varsa bana sorabilirsiniz

pelin dedi ki...

hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

yha arkadaşlar bu oyun online deil ve nintendo dds oyunu çok saaçma ds olması işi zorlaştırıyo ve ayrıca online olsa oyun süper olurdu

Adsız dedi ki...

bnde acılmıyo talimatlardaki o
NO$GBA
nası accaz

Berkay117 dedi ki...

Evet oldu kurulumu çok basitmiş çok güzel bi oyun

Adsız dedi ki...

ya ben bu NO$GBA dosyasını açtıktan sonrasını bi türlü yapamıyorum ne yapmam gerekiyo

Adsız dedi ki...

nihayet yaptım oh be

Adsız dedi ki...

ya şu yenicinin takıldığı yerde bende takıldım mikrofona bağlayın diyosunuzda ortada mikrofon yokki nerde bu mikrofon

The Okay dedi ki...

Mikrofon oyunda değil. Bilgisayarınızın mikrofonu.

buğraaydoğan dedi ki...

acaba bu oyunun türü ne gba mı gibi yani hani nintendoya:)

buğraaydoğan dedi ki...

1- Cheat Engine programının son sürümünü indirin.Tıkla indir ! Coin
2- Oyunu açın ardından da programı açın.
3- Programın sol üst köşesindeki bilgisayar işaretine tıklayın ve listedeki Elite Penguin Force’a tıklayın
4- Oyunda ne kadar paranız varsa onu programdaki value yazan yere yazın ve yukardan first scan’e tıklayın.
5- Sonra oyundan bir mini oyuna girin oyunu oynayın game over olunca oyundan paranızı alıp çıkın.
6- Parayı aldıktan sonra ne kadar paranız varsa onu programdaki value bölümüne yazın ve next scan’e tıklayın.
7- Bu işlemi yaptıktan sonra sol tarafta çıkan bütün sonuçlara 2 defa tıklayın ve alta alın.
8- Alttaki sonuçların en sağda vaule yazan yerin altındaki değerlere çift tıklayın ve hepsini 100000 yapın.
9- Bütün değerleri 100000 yaptıktan sonra en solda frozen yazan yerin altındaki kutucukları işaretleyin ve oyunu açın.
10- Şimdi bakın ne kadar paranız var


bu hile çok karışık gelebilir ama çok basit önceden kullanmışsanız cheat engineyi hiç zorlanmazsınız ama karışık değil programınekranında bu tüm yazanlar indirin ve keyfinize bakın

gizemli ninja dedi ki...

aldığım eşyalara nerden bakacağım
bide her bilgisayar kapandığında hesabımı silio