20 Ağustos 2009 Perşembe

Club Penguin Oyuncaklarını Nerden Bulacağız?

Bildiğiniz gibi Treasure Book'tan birşeyler almak için oyuncak koduna yani CP oyuncaklarına ihtiyacımız var. Toyzz Shop'ta ve Toyiki'nin online katalogunda göremedim. Toyzz Shop'a gelebilirlik durumunu sordum. Ne yazık ki olumsuz:

Sayın Okay Demir

Öncelikle talebinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

İstemiş olduğunuz ürünler maalesef satışımızda olan bir ürün grubu değildir.Yakın zamanda da stoklarımıza girme programının olmadığını öğrendik.

Ürün stoklarımıza girdiği takdirde kayıt altına alınmış olan mail adresinizden tarafınıza bilgi verilecektir.

Saygılarımızla

Ayça Zengin

Toyzz Shop

Müşteri Hizmetleri


Toyiki'ye de mesaj attım cevabı bekliyorum. Umarım sonuç olumsuz olmaz, mail gelince sizi haberdar ederim.

29 yorum:

Adsız dedi ki...

okay bir şey soracam bunu gerçekten toyiki mi yazdı

Adsız dedi ki...

yav bu matthew'in member'lığı bitmiş

The Okay dedi ki...

Hayır Toyzz Shop yazdı. Toyiki'den cevap bekliyorum.

Evet bitmiş.

Adsız dedi ki...

tamam teşekkürler

Adsız dedi ki...

bu arada anketin ilk oylayıcısı ben oldum

Adsız dedi ki...

okay sen sanalika oynuyor musun

Adsız dedi ki...

ben oynayalı 2 ay oldu güzel bir oyun türkler yapmış. ama hiç bitr şey club penguin'i geçemez!!

yenicin dedi ki...

ben dragonfable değil de adventure quest worlds oynarım o çok güzel yemek ye gel değil dragonfable daki gibi:D ve diğer kişileri online olarak görebiliyorsun

Adsız dedi ki...

evet bencede en güzel club penguin

Dlhn.. dedi ki...

Benim bi arkadaşım yabancı bir site bulmuştu.Orada oyuncakların hangi ülkelerde bulunduğunu gösteren liste varmış ve arasında türkiye yok malesef ama arkadaşım bunu söyledikten sonra 3 veya 4 ay falan hatta daha fazla geçti inşallah toyikiye gelir.

yenicin dedi ki...

yarın hem parti var hemde igloo katolog katalogda su ile ilgili bişiy olacağı kesin:D bir de epf de puffleleri çağıramıyorum düdükle 3.gorevde takıldım ateş var ordan ayrılmıyor büyük ihtimalle mavi puffle çağırılcak fakat gelmiyor mikrofondan konuş gibi bişiy diyor:(

The Okay dedi ki...

Yenicin, puffle'ları çağırmak için mikrofona üflüyorsun, bir nevi ıslık oluyor :D. Oyunların birinde de üflediğin kadar hızlı gidiyor.

yenicin dedi ki...

anladım ama sorun şu: Mikrofon Bozuk:(:(:(:(:(::(:(:(:(

yenicin dedi ki...

zaten bi uflemeli oynun madalyalarını alamadım pfffff:(:(:(

The Okay dedi ki...

Bak buna üzüldüm.

yenicin dedi ki...

bende herkese hayırlı ramazanlar diliyorum

Berti dedi ki...

bence toyiki de yok sitede baktım yoktu

The Okay dedi ki...

Evet yok, ama gelebilir mi diye sordum. Türkiye'ye Disney mağazası açsalar da kurtulsak. Ama o da çok düşük bir ihtimal şu anda sadece Kanada ve Amerika'da var :(. Yenileri açılacak olsa önce zaten Fransada, İtalyada, Portekizde, Almanyada ve bir kaç ülkede daha açılır. Bize sıra gelmez.

Adsız dedi ki...

ben 1-2 ay sanalika oynadım ama çok sıkıcı çok küfür var ayrıca herkes birbirine sarkıntılık ediyor tavsiye etmem (ama club penguin kadar paralı üyelik için baskı yapmıyorlar)

Adsız dedi ki...

the okay en çok yorum yazanlar bölümündeki herkes vip bir ben değilim beni ne zaman vip yapacaksın ?

The Okay dedi ki...

Merak etme, yakında.

Adsız dedi ki...

oleyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))))))

Adsız dedi ki...

bide benim yorum sayım değişiyo çok şöyle oldu 29-30-31-29-36- şimdide 33

sozar dedi ki...

Bende Cabaliyorum İnsh Bende Olurum

Dlhn.. dedi ki...

clubpenguinin sitesine bakın toys bölümüne orada yanda bazı oyuncak mağazaları var onlarda o oyuncaklardan var oraya bakın

pelin dedi ki...

teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

samsunda clb penguin oyuncakları araştırıyorum fakat toyzz shop ta çıkarsa daha çok sevinirim.

Ayça Candoğan Zengin dedi ki...

Club Penguin oyuncakları Toyzz Shop'ta ve www.toyzzshop.com da satılmaya başlamıştır.

Ayça Candoğan Zengin
Toyzz Shop
E-Ticaret Md.

Adsız dedi ki...

Bu yorumu atmakta biraz geç kalıyorum.Şuanda gerçekten çok mutlu oldum.Arkadaşımın birkaç gün sonra dogum günü partisi vardı ve ne alacagımı bilmiyordum.O da benim gibi Clubpenguin'i çok seviyor.Kısa bir mektup yazıp bu peluş puffle'lardan birkaç tane alıp çantasına koyacagım.Gördügünde de gerçekten mutlu olacaktır :)