20 Ağustos 2009 Perşembe

Treasure Book Series 4 Resmi Olarak Çıktı

Tresure book series 4 çıktı. Daha önceki sneak peekle tamamen aynı. Hiç gizli item de yok. Bence en güzeli Series 2. Kataloglara bakmak isterseniz:

http://www.clubpenguin.com/toys/treasurebooks/unlock_catalog.htm


Gizli İtemler:

Series 1
Apartmanın penceresine tıklayın:




Series 2
Hoparlöre tıklayın:



Yuvarlak sarı şeylerden birine tıklayın:



Series 3
Ağaca tıklayın:



En güzeli Series 2 bence, siz ne dersiniz?

Treasure Book nedir diye soracaklar için söyleyeyim. Treasure Book Club Penguin'den oyuncak alırsanız (Tam liste için şuraya bakın: http://www.disneystore.com/categories/club-penguin/toys/c/52402/?Nao=12&Dr=&Dn= resminde unlock items online yazısını gördükleriniz kodla birlikte geliyor demektir.) yanında verilecek olan kodu girerek görebileceğiniz katalogdur. Katalogun hangi seriden olacağını siz seçmezsiniz, aldığınız oyuncak hangi seriyse karşınıza o çıkar. Her kod için 2 adet item unlock etme şansınız vardır. Bu itemlerin member'lıkla ilgisi yoktur ve member'larda olduğu gibi member süresi bitince gitmez.


Eklemeyi unuttum. Katalogları şurdan inceleyebilirsiniz:
http://www.clubpenguin.com/toys/treasurebooks/unlock_catalog.htm

15 yorum:

Adsız dedi ki...

sen oyuncak aldın mı??
almadıysan resimleri nasıl buldun?

The Okay dedi ki...

Hayır, ekleme yaptım bakabilirsin.

Dlhn.. dedi ki...

ben en çok sarı şapka yı sevdim diğerleri de fena değil eh işte

Dlhn.. dedi ki...

http://www.clubpenguin.com/toys/ bu adrese girince bir sayfa çıkıyor yanda ise target - walmart-toysrus-farmers-disney store yazıyor buralarda satılıyor oyuncaklar

Adsız dedi ki...

ben şu arılıyı çok sevdim

Adsız dedi ki...

buradaki bazıları okay'ın bulduğu memberlarda var ben bi arıllıyı göremedim

Adsız dedi ki...

OKAY BAŞKALARINI NE ZAMAN VİP YAPACAKSIN. YANİ DAHA VAR MI KISA ZAMAN İÇİNDE YAPACAKMISIN

Adsız dedi ki...

cevap verecekmisin

The Okay dedi ki...

Yakın sayılır.

Adsız dedi ki...

iyi

Adsız dedi ki...

aman club penguin herşeyi member lere yapıyo sizde sakın herşeyi viplere yapmayın sakın

The Okay dedi ki...

Yok canım :D.

Adsız dedi ki...

:D

sozar dedi ki...

Güzel Paylasim Tessekürler

pelin dedi ki...

süpersin