2 Ağustos 2009 Pazar

Ajan Görevleri 8 - 9 - 10


Görev 8 Mysterius Tremors (Gizemli Sarsıntılar)

G ile konuşun, Dock'a gidin, Herbert bir şeyler söyleyecek ve kağıt düşürecek kağıdın peşinden town'a gidin, kâğıdın biri Nightclub'ın N harfine düşecek. Diğer kâğıdı şimdilik boşverin. Coffee Shop'a girin. Oradaki penguenle konuşun ve " Here, I'll help you..." deyin. Dökülmüş kurabiyelere tıklayın ve onları toplayın. Size hediye olarak bir tanesini verecek onu alın ve HQ'ya gidin. Gadget Room'a girin ve Gary'nin arkasındaki açık kahverengi şapkayı alın. Town'a geri dönün. Önce şapkayı sonra da kurabiyeyi yeşil puffle'a verin, sizin için kağıdı alacak. Şimdi diğer k'ağıdın peşinden Snow Forts'a gidin. Bayrağa takılınca tıklayın, Plazaya gidecek. Takibe devam, başka bir yer yokmuş gibi bir penguenin gazetesinin içine düşecek. Onunla konuşup "Could i see that newspaper?" deyin. Size pizza istediğini ama kuyruktaki yerini kaybetmemesi gerektiğini söyleyecek. Pizza Parlor'a girin ve pizzayı alın. Kuyruğa gelip ona verin ve gazeteyi alın. Şimdi gazetenin üstündeki kağıdı çıkarın ve diğer yarımla birleştirin. The Beach'e gidip sol taraftaki ağdan bir tane alın. Oradan da Lighthouse'a gidin. Sahnedeki penguenle konuşup balonları, soldaki penguenle konuşup da bir adet fıçıyı alın. Gary'nin yanına dönüp sağ tarafındaki çekici (ya da balyoz) alın. Gary ile konuşup Super Helium'u istediğinizi söyleyin. Sol tarafa gidip şu pelerinli tüpü alın =D. Ski Village'e gidip Sports Shop'a girin. Çadırın yanındaki çivileri alın. Dock'a gidin ve sağ taraftaki gaz lambasını alın ve sağındaki deliğe girin. Karşınıza çıkan yollara birleştirdiğiniz kâğıttaki sıraya göre gidin (Right = Sağ, Left = Sol). Karanlık olduğunda gaz lambasını açın. Fıçıyı çıkarın ve çalkalayın. Unutmayın, ne az çalkalayacaksınız ne de fazla. Az çalkalarsanız yeterli olmaz, fazla çalkalarsanız patlar. Çalkaladığınız şişeyi önünüzdeki şeyin (Gift Shop'un giriş kapısı) altına koyun. Şimdi Town'a dönün, Gift Shop biraz yükselmiş olacak, önceden aldığınız balonlardan bir tanesini alıp helyumla şişirin ve Gift Shop'a bağlayın. Gift Shop iyice yükselecek, altına aldığınız ağı koyun ve çivileri yerleştirip çekiçle çivileri çakın. Böylece balona gerek kalmadan Gift Shop sabitlenmiş olacak ve balon patlayacak. Gary'nin yanına dönüp onunla konuşun ve the Dock'a gidin. Yine delikten girerek doğru yolu takip edip Gift Shop'un altından geçin. Orada göreceğiniz makinenin dişlilerini ajan telefonundan çıkaracağınız ingiliz anahtarıyla sökün. Diğer parlak odaya yani Boiler Room'a geçin. Herbert'la konuşun, sonunda sinirlenip boruya vuracak. Onlar kaçacak, sizi G arayacak, boruları düzeltmek için bir oyun oynamanız gerekecek, (bu seferki öncekinden daha kolay :D) Boruları düzelttiğinizde geri dönün, yine G arayacak, HQ'ya gidin ve Gary ile konuşun, geçen bölümde geçici olarak düzelttiğimiz saat kulesinin dişlisini bulduğunuzu söyleyin ve verin. Gary teşekkür edecek ve bitecek.
Madalyanızı ve hediyenizi almayı unutmayın.

Görev 9 Operation: Spy and Seek

Gary ile konuşun, konuşma bitince lastik ördeği, planı ve 3 tane olan cihazları alın. Ski Lodge'a gidin. Pencerenin önündeki, taburenin üstündeki ve merdivendeki pulları alın. Yukarı çıkıp yerdeki ipi, atın solundaki, 2 masanın üstündeki ve 2 kutunun üstündeki pulları alın. Aşağı gidip pulları oyun oynayan penguenlere verin. Forest'a gidip çalıyı alın ve planı, çalıyı, ipi ve cihazlardan birini birleştirin. Mountain'e gidip uçurtmanızı uçurun. Şimdi plazaya gidin. Penguenleri dinleyin ve sonunda pir parça sakızı alın. Dock'a gidip oradaki penguenle konuşun, önce teknenin ipini çekerek çalıştırın, sonra pompayı alın. Sakızı ördeğe yapıştırın ve pompayla 3 kere şişirin. Iceberg'e gidip ördeğe cihazı yapıştırın ve suya bırakın. Mine'a gidin ve turuncu penguenle konuşun (2. konuşmada alttakini seçin). Sağ taraftaki borulara tıklayın ve borunun yönünü değiştirmeye çalışın (En aşağıdaki sola ortadaki aşağıya, alttan bir yukarıdaki sağa, ortadaki tekrar yukarıya, aşağıdaki sağa, yukarıdaki aşağıya, boru aşağıya). İşinizi bitirince bir iş daha isteyecek, vagonun birindeki çatlakları kaynak yapmalısız. İşiniz bitince son cihazı o vagonun içine koyun ve itin. G sizi arayacak. HQ'ya gidin size dürbün verecek. Dürbünü alıp Ski Lodge'a gidin. Go Fishing kapısından geçin, dürünle uzağa bakın, Herbert'la Klutzy'i izleyin. İzleme bitince G sizi arayacak onunla konuşup ilerleyin. Telefon ile dürbünü birleştirin, soldaki ağaca yerleştirin. G yine arayacak, HQ'ya gidin. G ile konuşup kamerayı izleyin ve oyunu bitirin.

Görev 10 Waddle Squad

Konuşmaları dinleyin, sağ taraftan güneş enerjisini alıp Gift Shop'a gidin. Görevliyle konuşup soldaki giysileri, kutuyu ve masayı alın. Dışarıya yerleştirin. Geri içeriye girip sağdaki penguenle konuşun. Güneş enerjisini kablonun ucuna bağlayın. Aynı renkleri, başka renklerin üzerinden geçemeyeceğinizi de dikkate alarak birleştirin. Bitirince Lighthouse'a gidin. Sol taraftan bir tane fıçı alıp dışarı çıkın. Soldaki ajanla konuşun. Sonra bir daha konuşup "Yes,..." yı seçin ve fıçıyı verin. Bir tane oyun başlayacak, alt tarafta help var onu açarsanız yardımcı olacaktır. Örneğin 8,0,0 yazıyor bu ilk durum, altındaki durum sizin yapmanız gereken bunun için en soldakini bir sağa aktarmanız yeterli. Yapınca kâğıttaki aşağı tuşuna basın ve diğerini yapın. Hepsini bitirince ajan gidecek siz de Dock'a gidip oradaki penguenden ip isteyin. Night Club'a gidip kafesin solundaki düzeneğe ipi bağlayın ve çalıştırın. Çalışmayacak, tamir etmek için ajan telefonundan çıkaracağınız ingiliz anahtarını ile kapağını açın. Parçaları boyutlarına göre yerleştirin ve HQ'ya gidin. Telefonunuza bakıp Dock'a gidin. Sağ tarafta klutzy kaçacak, yine telefon çalacak, Night Club'a gidin. Herbert çalmaya çalışırken kafesi kapatın, ama Herbert kafesi açacak, telefonunuz çalacak ve diğer ajanlar yardıma gelecek. Siz da arkadaki ajandan alacağınız Jetpack ile kafesi mıknatısa yapıştırıp Herbert'ı hapsedin. Gary gelecek ve Herbert'a HQ'ya götürülmeden önce son bir isteğinin olup olmadığını soracak, o da telefonla konuşmak isteyecek, Rookie hemen verecek böylece Herbert kaçacak ve oyun bitecek. Madalyanızı ve hediyenizi almayı unutmayın.

22 yorum:

Club Penguin'ci dedi ki...

teşekkürler görevler için

yenicin dedi ki...

ben o görevde jatpack ile değil de tüm ışıkları solara yansıtıp mıknatısı güçlendiriyodum ve tatile gidicek mişsin iyi eğlenceler.

The Okay dedi ki...

Bir şey değil Club Penguni'ci.

Teşekkürler yenicin :).

yenicin dedi ki...

bu ödemeler sinrimi bozuyo:D bi oyun oynayıp 250 gold yaparız zaten cok az veriyorlar yaf:( hemde 1 ayda 1.en az 1000 olmalı bence

Adsız dedi ki...

bende iışıkları tutuyodum

Adsız dedi ki...

bende ışıkları yansıtıyodum

Dlhn.. dedi ki...

teşekkürler.çok işime yaradı alamadığım madalya ve hediyeleri aldım.

Adsız dedi ki...

sağol okay senin sayende görevleri bitirdim çok teşekkür ederim!

Admin dedi ki...

ajan görevleri 11-12 çıkmış inglizce olarak internette dolaşıyor.çeviremiyorum yardımcı olurmusun

Admin dedi ki...

zaten freeler ne alıyo 4 tane arka plan birkaç pin :(

Adsız dedi ki...

iyi oldu ama parçaları birleştirdim çıktı kafes HQ ya gittim bişi olmadı orda kaldm telefonda çalmıyor yardımeder misiniz:((

Adsız dedi ki...

yha ben 8. görevde takıldım kaldım bana plazada olanlar sakız vermio lütfen yardım edin nasıl alcam sakızı???

Adsız dedi ki...

ben bütün görevleri bittirdim .ama yeni bir görev geldi onu yapamıyorum
görevin adı şu waddle squard lütfen yardım edin.

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler ama ben 8. görevi yapamdım mağralı yeri yandan doğru mu gitcez yoksa alt alta mı o kağıttakileri

Adsız dedi ki...

ben en son görevi yapamadım eşit şekilde boşaltılmıyo onlar

Adsız dedi ki...

ya 10 uncu görevde şişeleri doldur makta 602 den sonrakiler nasıl oluyo acaba:D

Adsız dedi ki...

ya ben 9. görevde ağaca yerleştiremedim...

Adsız dedi ki...

o ağaç sol tarafta biraz uzakta ve o fıçı dediğiniz şeyin resmini yollarmısınız bulamadım da :(

Adsız dedi ki...

ya ben 9. görevde takıldım oyun oynayan penguenlere pulu veriyorum almıyolar lütfen yardım :(

Adsız dedi ki...

ben 8.görevde nasıl çalkalancak anlatan varmııı hem helyum nerde

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar 8. gorevde gıft shopu yukarıya kaldırıom ama docka tekrardan gidince gıft shop ınmıs oluyor nasıl yapcam bilmiom cok hızlı olmak gerekiyor lütfnn yardım edin plsss..!!!!!! ^^

Adsız dedi ki...

çok kolay ben altına şişeyi koymadan yaptım ama hızlı olmalısın altında şişe patlıyor o yüzden direk olarak downa git hiç şişeyi koymakla uğraşma :)