22 Ağustos 2009 Cumartesi

EPF Hilesi

Para hilesini buldum. Hile yapmak istemiyorsanız video'ya bakmayabilirsiniz. Katalogdaki tüm giysileri almak istiyorum diyorsanız da tek yolunuz sanırım.

Kullanacağınız Program:
http://cheatengine.org/downloads/CheatEngine55.exe

İşte videolu anlatım:


Biliyorum paylaşmayacağım demiştim ama paylaşmak zorunda kaldım. Sebebini bir kişi çok iyi biliyor, taktiği işe yaramadı işte ne yapalım :).

Not: Hile yapmak oyunun tüm tadını kaçırıyor bir daha girmek istemiyorsunuz, ben yapmayın derim ama seçim sizin.

NOT: Dosyada virüs yoktur. Bazı anti-virüsler virüs olarak algılayabilir.

70 yorum:

Admin dedi ki...

okay bunda virus mü var?

The Okay dedi ki...

Onu da nerden çıkardın?

buğra dedi ki...

okay abi ben youtubeden bıktım başka bişiyde yokmu aynı vidiyo bide bu program pet society de hile yapmayada yarıyodu dimi biliyosan

The Okay dedi ki...

Evet biliyorum. Şurdan izle:
http://vtunnel.com/index.php/1000110A/99d0339e7cf51d8096aeed080d03dbec1981f452d5cc334bd3cb7b459ff2cbd0951036184837a76ca679f03abae18f7a6fa0d49d74d7cbc600b79e277ea230807897270f7f9c0208c316774766adbada2a16062e88100835fc35564b954a023a0a2227f0bc03678ed9f8ab5d994bdac406edc6be17796

buğra dedi ki...

sağ ol hepinize hayırlı ramazanlar sivasta top attı :)

buğra dedi ki...

vede the okay sitene ilk girince taşu oyuncak gemi pini geliyo niyeta üsteki resme tıklayınca yeni şeyler i görebiliyorum

Admin dedi ki...

ben eset nod 32 kullanıyorum onda alert yazıyor

scrabby dedi ki...

bunda ban tehlikesi varmı

sozar dedi ki...

Okay Viruslu

The Okay dedi ki...

Arkadaşlar bazı antivirüsler virüs olarak algılıyor. Ben antivirüsü yüklemeden önce yüklemiştim bu progamı. Yükledikten sonra virüs olarak algılamıyor. Program yüklenene kadar anti-virüs'ünüzü kapatın derim. Virüs olmadığının garantisini verebilirim.

Adsız dedi ki...

bu bir kişi sebebi biliyor demişsin kim ve sebebi ne çok merak ettim ne????

sozar dedi ki...

Aviralada Denedim Viruslu Okay Nahapmaliyim Formatlik Olmaz Dimi Yapiyorum

The Okay dedi ki...

PULSAR, çok meraklı olma önemli bir şey değil. O kişi mesajı alsın yeter.

sozar dediğim gibi virüs yok.

sozar dedi ki...

Sağol Yokmuş Okay Bu Blogu Cok Seviyorum

scrabby dedi ki...

indirdim ama açmıyor :(

Adsız dedi ki...

ben bu oyunu hiç bi hile yapmadan bitirdim

Acemi İnsan dedi ki...

hocam sana mail attım geldimi bak Vip için değilde yinede söliyimdedim

sozar dedi ki...

Ne İçin Attin

The Okay dedi ki...

Mailini alamadım. Kontactr adresim:

http://kontactr.com/user/okaydemir

The Okay dedi ki...

Sozar ne kadar da meraklısın öyle :D.

Adsız dedi ki...

merak ne güzel şey ne güzel şu merak eğer merak ediyorsan hemen bulmak

sozar dedi ki...

Pulsar Cok Dogru İyi Anlasicakmisiz Gibi Görünüyor :)

Acemi İnsan dedi ki...

burdan yazarsam daha iyi olur ordan yolladığımda gelmemiş.

clup penguinin sitesindeki karikatürleri çevirebilirim hertürlü çeviride yardım edebilirim.birde site için kendim karikatür çizebilirim.

Adsız dedi ki...

bilmiyorum artık alttaki yorumunu görünce sinirlendim okay o kadar uğraşıyor.. sen kabaca yorum yaptın.

The Okay dedi ki...

Vay canına... Sitenizi inceledim. Çizimleriniz güzel. Peki bunu ne için yapacaksınız? Tam olarak önerdiğiniz nedir? Çizdiğiniz karikatürleri siz bana mı yollayacaksınız yoksa yazar mı olmak istiyorsunuz?

Acemi İnsan dedi ki...

3 yıldır cp oynuyorum yazar yaaparsen yazabilcek şeylerim olur ama pek önemli değil ben sana yollarım koyarsın diye düşündüm
niye yaptıma gelirsek referans için sadece lazım oluyor arada

The Okay dedi ki...

Peki. İstediğiniz gibi olsun siz yollayın arada ben yayınlarım.

sozar dedi ki...

PULSAR Ben Sadece Merak Etmenin Güzel Bir Sey Olduğu Konusunda Sana Katildim Ve Seninle İyi Anlaşicağimzi Belirtim...

scrabby dedi ki...

bu siteyii çook seviyorum!!! :) :)

Acemi İnsan dedi ki...

bi deniyim çizim nolcak dedm orjinal çizimlerden iyi oldu :D çok güzel bi site değerli bir site okay tebrik ediyorum valla hile hurda tadında şu geldi bu geldi haberleri yerinde.benim çizimleride koyunca çok güzel olur diye düşünüyorum.

The Okay dedi ki...

Teşekkürler :)).

yenicin dedi ki...

ben geldim:D

The Okay dedi ki...

Hoşgeldin :D.

yenicin dedi ki...

hoşbulduk:D

yenicin dedi ki...

görevlerde tallest mountain var ya hani nehirvar akıyor ordan balık avlıyon felan dojonun arkaplanında görebilirsiniz o nehri işte o bölge mapte olsaydı güzel olurdu derim:) mesaj göndermek gerek cp'e ama bnm ingilizcem zayıf:(

yenicin dedi ki...

buralarda blogu olmayan bi ben kaldım:(

Acemi İnsan dedi ki...

viplik için bir mail attım teşşekkürler

Adsız dedi ki...

sozar tamam katılıyorum oldu bitti. okey?

bu arada okay bu yazar fikri kötü değil yani ben de çok iyi yazarlık yaparım bendeki program photoscape çok iyi bir program bence bazılarını yap yada sitelerine bak ona göre karar ver. benim ki www.clubpenguintrweb.blogspot.com

yenicin dedi ki...

pulsar bende açıldıktan 1 kaç ay sonra haberim oldu ozamandan beri oynuorum

Adsız dedi ki...

ayrıca dosya virüslü

Metehan dedi ki...

Ve Bende Geldim :D

Adsız dedi ki...

the okay eğer çok meraklısın demessen acemi insanın sitesinin adını yayınlar mısın? çizimlerini merak ettim bende bakmak istiyorum.

yenicin dedi ki...

migratör göründü!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Adsız dedi ki...

okayy geldin miii

Adsız dedi ki...

bu arada okay senin iş zor hem parti ile ilgili hem rockhopper ile ilgili bilgileri yazmak zorundasın kolay gelsin.

bu arada rockhopper gelince ne olursa olsun onu bulmam gerekio. onu bulmak için bir şey koymanı isteyeceğim.

Adsız dedi ki...

yorumlara cevap yok meşgulüm demişsin.

bu arada herhalde bu benim son bilgisayar açışım (pazartesi ,salı, çarşamba yokum)

tatil değil belki yarın açacam

bu arada şu yazarlık işini düşün ben sitemi verdim bence iyi

düşün!!!! lütfennn!!!

Adsız dedi ki...

yalnızca buna yorum yap

Adsız dedi ki...

bu yazar konusuna cevap yaz bari ne diyeceğini merak etti

The Okay dedi ki...

PULSAR düşünmem gerek.

Adsız dedi ki...

o zaman yarın açıkla ( bide sitem kötü mü? bu yüzden mi düşünmem gerek diyorsun?)

The Okay dedi ki...

Yenicin, üzülme blog yorucu bir şey.

Acemi İnsan, viplik hakkındaki konuyu tekrar okumalısın,bu arada nedense maillerin bana gelmiyor o_O?


Adsız, virüslü değil.

Metehan hoşgeldin.

yenicin, teşekkürler :).

PULSAR siten kötü değil ama profesyonel olduğunu söyleyemem. Kesin kararımı bildiririm.

pelin dedi ki...

zaten benim bilgisayarımda youtube açılmıyo

pelin dedi ki...

her nedense

Adsız dedi ki...

okay kararını verdin mi?

Adsız dedi ki...

okay düşündün mü? yazar olan var mı yok mu?

yenicin dedi ki...

bişey diil

The Okay dedi ki...

PULSAR, düşündüm şu an için yok, ilerde büyük ihtimalle olabilir.

Adsız dedi ki...

ileride derken ne zaman? okul açılınca mı

The Okay dedi ki...

Sanırım.

Adsız dedi ki...

off ben okul açılınca yokum :(

The Okay dedi ki...

Okul açılınca ben de çok sık giremem sanırım.

Adsız dedi ki...

okul zor iş!!!!

Adsız dedi ki...

the okay acemi insanın sitesini yayınlıycak mısın?

The Okay dedi ki...

http://acemi-insan.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

bu arada ben ileride site kurmayı düşünebilirim nasıl site kurulur anlatan, bilgi veren bir site var mı?

The Okay dedi ki...

Google'dan araştırmanı öneririm.

Adsız dedi ki...

yani yok ?

Adsız dedi ki...

google'dan biraz inceledim fakat benim bilgisayar hakkında fazla bilgim yok ben ileride profosyonel bir site kurmuycam basit bir site istiyorum bazı yerler 1kaç dakika içinde site kurulabileceğini söylüyor eğer gerçektende 1kaç dakika içinde yapılacak kadar kolaysa yaparım diye düşündüm fakat 1kaç dakika içinde yapılacak basit bir işlem hiçte değil görünüşe bakılırsa, zaten çoğu şeyi anlamadım çünkü hep ingilizce

keremsss dedi ki...

teşekkürler baya param oldu

Adsız dedi ki...

merhaba benim adım emre ben bu programı indiremiyorum yardımcı olurmusunuz tıkılıorum inmio hata verio büyük ihtimallen kırık link ama herkez indirmiş ve oynuo ben bu hileyi elite penguin force ekibine girmek için kulancam member im yardımcı olurmusunuz param 3 yüz bimlerde