22 Mayıs 2010 Cumartesi

Ajan Görevleri 11





Görev 11 The Veggie Villain (Vejetaryen Hain)



Gary ile konuşun. Konuşma bitince haritadan Town'a, ordan da Gift Shop'a gidin. Sol tarafta yeşil penguenin sağındaki mısırları alın, yeşil penguenle konuşun. Yukarı çıkın masanın altındaki mısırları alın. Sağdaki ajanla konuşun telefon çalacak, Gary arayacak sonra bağlantı kopacak. Siz de haritadan Ski Village'e gidin. Oradan Sports Shopa girip HQ'ye gidin. G ile konuşun sonra ekrana herbert çıkacak. Konuşmayı bitirdikten sonra The Beach'ten Lighthouse'a gidin. Piyanonun altındaki CD'yi alın. Daha soldan, hoparlörün üstünden de temizlik malzemelerini alıp CD'yi temizleyin. Arkanızdaki dümenin yanındaki konserve kutusunu alın. Dışarı çıkıp suyla doldurun. Sport Shop'tan HQ'ya geri dönün çünkü telefonumuz hala çalışmıyor. Oradan Gadget Room'a girin. Konserve kutusunu "Test Chamber" makinesinin okla gösterilen kısmına koyun. Kolu çekin. Kar tuşuna basın. Tekrar kolu çekin. Yere düşen buzu alın. The Beach > Lighthouse > the Beacon'a gidin. Tamirciye buzu verin. Tamircinin önünde, kağıdın üstünde duran merceği alın. Ski Village'e gidip kahverengi penguenle konuşun ve merceği verin. Herbert'ın yanında duran DVD oynatıcıya tıklayın. Aldığınız CD'yi koyun. Daha sonra görüntü değişecek ama Herbert'ın sesi gelmeye devam edecek. Bu yüzden telefonunuzdaki ingiliz anahtarını kullanarak DVD oynatıcısının yanıdaki vidaları açın. Karşınıza bir oyun çıkacak. Burada amaç o yuvarlakların doğru renklerini bulmak. Deneme yanılma yöntemi kullanıyoruz. Renkleri seçip "CHECK"e basıyoruz. Eğer doğruysa yeşil yuvarlak içine alıyor
 yanlışsa kırmızı. Renk doğru ama yeri yanlışsa da sarı yuvarlak içine alıyor. Oyunu bitirdikten sonra haritadan Mine'a gidin. Oradan da sol taraftaki yoldan mısır tarlasına gidin. Yere dökülmüş mısırları takip edin. Daha sonra yerdeki kağıt parçalarının olduğu yollara girin ve kağıt parçalarını da almayı unutmayın. En son kağıt parçasını ve tahtayı alıp geri dönün. Yerde mısırların çok olduğu yere dönüp bahçe kovasının bitişiğindeki yola girin. Patlamış mısırı, gübreyi, acı sosu ve java yazılı poşeti takip edin. Nehire gelince araya tahtayı koyun. Karşıya geçip sağ taraftaki ateşe mısırları atın. Merdiven aşağı inecek. Merdivenden çıkıp Herbert'ın yanına gidin. Bilgisayarının fişini çekin. HQ'ya ışınlanacaksınız. Konuşmalar bitince haritanın altındaki sarı kitabı çekin. Çıkan şeye basın. Bulmacayı yapın. Kolay bir şey zaten. Konuşmaların bitmesini bekleyin. Madalyanızı ve hediyenizi alın. 
club penguinDaha sonra inventory'den ödülünüzü açın. Sağındaki kırmızı tuşa basınca güzel bir ajan gözlüğü alabileceksiniz.



Zorlanırsanız ya da yapmak istemezseniz Penguin Storm > Buy Item > Spy Items > Mission 11 Medal / Gift from Dot / Spy Goggles

25 yorum:

yenicin dedi ki...

Yaşasın!! siteye devam mı ediyorsun yihuuuu!!! :):)

yenicin dedi ki...

hmm güncellemeleri okudum tatilden fırsat bulduğun içinmiş...(yazın geri dön ama heee=))

Adsız dedi ki...

bencede yazın devam edelim we3 club penguin olmayınca club penguinin zevki kalmıyo

Adsız dedi ki...

Ah tşkler her yerde aradım ama yoktu saolun <3

Adsız dedi ki...

ben şu bilgisayarın yanındaki vidaları sökünce bir bulmaca çıkıyor o bulmacayı bi türlü yapamıyorum küçük tüyo yok mu hiç bu bulmaca için orda takıldım

sozar dedi ki...

Devam Ediyor Yaşasin Yehuu

Adsız dedi ki...

ben görevi yaptım madalya verdi ama gözlük vermedi o gözlük çok güzel ne yapmam lazım o gözlüğü almam için madalyadaki oyunuda oynuyorum kaç oyun var bilmiyorum sürekli değişiyor 15 oyun falan oynadım gözlük gelmedi kırmızı tuş demişsiniz ama kırmızı tuş nerde bulamadım yardım ederseniz sevinirim

ahmet dedi ki...

teşekkeürler...

Adsız dedi ki...

kırmızı tuş kar küresinde

kerata dedi ki...

Nolur yardım et bahçe kovasının olduğu yerden gidince dediğin şeylerin hiçbiri yok.

buğraaydoğan dedi ki...

kardeş bence çok uğraşma penguın storm programını ındır kurtul :)

Adsız dedi ki...

bulmaca nasıl kolay bir şey 3 gündür uraşıyorum çözemedim

Adsız dedi ki...

Yaa ben o kağıtlardan 2 tanesini bldm daha yokmu sonra dediğin yoldan gittim kova ile gübre bldm almaya çlştım almıyor birtürlü nolur yardım ederseniz çok sevinirimm :(

Adsız dedi ki...

çoook tşkkrler çok lazımdı..:)

YardımİsteyenÇocuk dedi ki...

Yardım edin şu mavili bişeyli bulmacayı çözemedim gitti :( Çoookk zor yha bi türlü yapamadım 4 gündür uğraşıyorum olmuyo lütfen yardım lütfen bitirenler lütfen yardım

YardımİsteyenÇocuk dedi ki...

Yha banlandı şu shawnbritt poff :( 2 günlük ban ! :((((((

Adsız dedi ki...

İlk 22 saat ban gelio sonra 2 gün sonra bi bakıonuz dio kou have forever banningi y o da sonsuza kadar demek o yüzden penguin storma güvenmeyin ilk ben kötü bi taneyle denedim bi saniyede banlandım yha

Adsız dedi ki...

yhamine a gidimio

Adsız dedi ki...

çook teşekkür ederim :) gözlük çok yakıştı :D

Adsız dedi ki...

çok sağol

Adsız dedi ki...

mısır tarlasına glince loading dio we sonda kalıo çıkıp çıkıp tqrr yptm ama olmuo :S

Adsız dedi ki...

eee bütün görevleri bitirdim şimdi ne olacak?!?

Adsız dedi ki...

eee bitti bütün görevler şimdi ne yapacağım.......

Adsız dedi ki...

yha bn mısır tarlasına geldim ama sonra loading dio kalıyo açmıo napcam

Elif Bayrak dedi ki...

Arkadaşlar ben görevleri bitirdim ama gözlüğü alamıyorum bir arkadaş kar küresinde demiş kar küresi nerde pekii? :/