17 Ağustos 2009 Pazartesi

Vip Ziyaretçi

Vip ziyaretçi hakkında ayrıntılı bilgi için yan menüdeki açıklamaları okuyun. Vip ziyaretçi olmak için önemli olan şey yorum sayısı değil, gerekli yorumlar ve ne kadar zamandan beridir yorum yaptığınızdır. 2 kere aynı yorumu yapmanız benim gözümde değerinizi düşürür. Lütfen kimse beni vip yap diye yalvarmasın, zamanı gelince zaten sizi listeye alırım. Şimdilik 5 kişi Vip listesinde o kişiler lütfen kodunu almak için kontactr'dan bana ulaşsın:
http://kontactr.com/user/okaydemir

Ayrıca burdan da e-mail adresinin doğruluğunu bildirsin.


Yalan mail atıp başkalarının şifrelerini almaya çalışanlar, çabalarınız boşadır mailinizin yalan olduğunu öğrenince hem kodu hiçbir zaman alamazsınız hem de kodu yollasam bile değiştirebilirim unutmayın.


Tekrar ediyorum. Lütfen vip olmayanlar kodu istemesin.

60 yorum:

Adsız dedi ki...

benim işte kodumu alabnilirmiyim

Adsız dedi ki...

kodu vereckmisin benim sbs dertli!!!

o mail yollayan da benim

Adsız dedi ki...

inandın mı artık

The Okay dedi ki...

Hayır, tabiki inanmadım ADAM KOZMON.

Adsız dedi ki...

o kimm????

The Okay dedi ki...

Kaç kere daha beni kandırmaya çalışma demeliyim sana, bu arada gördüğüm iyi oldu sbs dertli en son 1 ay önce sitedeymiş listeden çıkarıldı.

Adsız dedi ki...

nasıl vip olabilirim

Adsız dedi ki...

bir şey soracam tamam bi konuda tartıştık ve o konunun ne olduğunu ben de sende unuttun. en baştan başlayalım ne dersin

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bişey bu ilkbu siteyi bulduğumda (yani haziranın başı) sitede daha az şey vardı (mesela vip,member hesabı,club penguin kısa yolu ve yeni pin katalog nasıl ninja olunur yoktu) şimdi site gayet iyi sağol the okay

Adsız dedi ki...

bidahaki gazeteyi çevirirsin artık ;-)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar gemi bu ay gelicek çünkü en son mayısta geldi ve gemi mutlaka 2-3 ay arasıyla geliyor bu ay gelmeli (bu arada 2009'un başından berişapka veriyor ve gemi son 2 gelişinde arkaplan verdi club penguin üyeleri bizi member olmaya zorluyor gibi

The Okay dedi ki...

Adam Kozmon tartışmak istemiyorum. Aile terbiyesi almamış, yalancı insanlarla işim yok bir daha buraya girmeyeceğini umuyorum ve konuyu noktalıyorum.

Adsız dedi ki...

ya bu viplik nasıl birşey . bide siten renklendi ben o wordpress sitenden beri siteni takip ediyorum. ve bu viplik bu member hesapları bu penguin storm falan iyi olmuş eskiden pek iyi değildi. ama bu 4 aydır bence iyi...

Adsız dedi ki...

ben pek yorum yazmam. ben eylem adamıyım. bugün yazayım dedim çünkü vip olayını çok merak ettim

sinemehmet dedi ki...

sürekli giriyodum okay abi ama yorum yazmıyodum artık yorum yazıcam

Adsız dedi ki...

Merhaba, vip uygulamasının iyi olacağını sanmıyorum, ama en iyisini site yöneticisi bilir...

yenicin dedi ki...

maili ben attım

Adsız dedi ki...

nasıl vip üye ola bilirim ben onu anlamadım

Adsız dedi ki...

nasıl vip üye olaba bilirim buradan olunabiliyorsa ben şimdide aday oluyorum sitenize aboneyim harika bir site

yenicin dedi ki...

msnmin içinde 4 ve 6 rakamları ve d ile s de geçiyor.

Admin dedi ki...

okay şuan cp oynuyormusun hangi serverdesin????

Adsız dedi ki...

bende çok giriyorum istisnasız hergün (tabi 16.08.09 tarihinde döndüğüm 9 günlük karadeniz turu dışında çünkü hiç internete girme fırsatım olmadı)fakat hiç yorum bırakamadım çünkü şifremi unuttum ama şimdi diğer msn ile başka google hesapbı açtım şimdi yorum bırakabiliyorum.

Admin dedi ki...

ben de siteni temmuzdan beri takip ediyorum sitende renklenme oldu yorumlarda arttı :)

Admin dedi ki...

okay şu anda sitede kayıtlı kaç üye var?

yenicin dedi ki...

ankete 268 oy verilmişse (oy vermeyen kişi de bi sürü vardır ) gördüğüme göre bayağı ilerlemiş bu işler yav:D tebrik ederim

The Okay dedi ki...

Yok aslında, 268 yorum tatilden dönene kadar yapılan yorumlar 15-20 gün kaldı o yüzdendir :D. Bu arada hiç 12 kişiyi online görmemiştim aynı anda.

yenicin dedi ki...

ama genede ii:D eskiden tanımadığım kişiler görüyorum örneğin yorumlarda:D

The Okay dedi ki...

Eskiye göre iyi olduğunu garanti edebilirim, viplik de işe yaradı gibi :D.

yenicin dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

kodumu alabilir miyim ben sana mesaj günderdim onatimus hadi kodumu ver

Adsız dedi ki...

okay hani şu club penguin ci kodunu istememiş onu silecekmişsin ay bence biraz daha bekle çünkü tatilde olabilir remezan da geldi. (bilerek remezan dedim) bence tatile gitti.

bu arada remezan geldi hoşgeldi

hepinizin remezannını kutlarım ben bu sefer oruç tutacam

Adsız dedi ki...

hepinizin ramazan bayramı mubarek olsun bu sefer bende oruç tutuam

Admin dedi ki...

okay beni de vip yap artık :( uzun süredir siteni takip ediyorum

adam kozmon dedi ki...

okay beni vip mi yaptın ???? okadar kavgadan sonra

adam kozmon dedi ki...

varya harbiden insansın

işte gerçek bir insan

çok teşekkür ederim bu devirde senin gibi namuslu insanlar zor bulunur

(not bunlar dalga değil)

adam kozmon dedi ki...

kodum için mail atayım mı

adam kozmon dedi ki...

ne yapacağımı söyleyecekmisin

The Okay dedi ki...

Bir şey yapmana gerek yok, ben mail attım zaten.

The Okay dedi ki...

Umarım seni vip seçtiğime pişman olmam.

adam kozmon dedi ki...

asla olmazsın ve çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

the okay inanamıyorum hani kaliteli yorumdu hani mantıklı yorumdu hani güzel yorumdu nasıl oluyoda 2 kelam etmemiş adamı vip yapıyosun daha dün benim aile terbiyesi almamış yalancılarla işim yok derken şimdi kalkmış vip yapıyosun bu nasıl olur ya sen ve adam kozmon arasında bişeyler döndüğünden eminim lütfen mantıklı bir cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

yada kullanıcı adını sbs dertli diye gösteren adam kozmon şimdide the okay diye mi gösteriyo ayrıca se gerçek the okaysen niye adam kozmon vipler arasında yok zaten senin gerçek the okay olduğunu sanmıyorum

Admin dedi ki...

HERKESİN RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN BU ARADA OKAY SAĞOL BENİ VİP YAPTIN

Admin dedi ki...

OKAY BANA VİP ŞİFREMİ MAİL OLARAK ATAR MISIN

Admin dedi ki...

okay bir sürü vip girişi yapmışsın hepsi aynı yere mi açılıyor

The Okay dedi ki...

ben_efsaneyim
PULSAR benden bir nevi özür diledi, aynı şeylerin yaşanmamasını istiyorum. Vip kodunu aldı diye düzgün yorumu bırakır ya da yanlış bir şey yaparsa zaten ben onu listeden çıkartırım merak etme.

ece, mail alamadım mümkünse kontactr'dan tekrar at

PULSAR umarım ben_efsaneyim'i değil de beni haklı çıkarırsın. Dediğim gibi köprüyü geçene kadar gibi bir şeyse bu hem sen beni üzersin hem de ben seni.

Adsız dedi ki...

ben zaten adam kozmon un aslında pulsar olduğunu bilmiyordum çünkü ben o kadar vip olmaya çalışırken adam kozmonun hiçbirşey yazmamış olduğu halde vip olması gerçekten sinir bozucu ayrıca ben pulsar ve adam kozmonu ayrı kişiler zannediyordum ama şimdi öğredim aynı kişi olduğunu pulsar vipliği hakkediyor olabilir...

The Okay dedi ki...

Hak verdiğine sevindim.

Dlhn.. dedi ki...

ben vip olmak istiyorumda daha çok mu var benim vip olmama:(

Adsız dedi ki...

ben vip oldum hatta vip şifremle vip bölümlerine giriyorum ama vipler arasıda gözükmüyorum acaba bundan sonrakiler(ben dahil)vipler arasında gözükmiyecek mi?

sozar dedi ki...

Okay Bu Blogu Yakindan Takip Ediyorum Artik Vip Olmak İsitoyrum
Sence Zamani Geldimi Geldiyse Söle

The Okay dedi ki...

ben_efsaneyim sağ tarafta görünüyorsun.

sozar ve dilahan beklemeye devam edin.

sozar dedi ki...

Tamam Okay Sana Güveniyorum Blogunu Kötü Amacalar İcin Kullanmam Merak Etme

Dlhn.. dedi ki...

tamam bende beklemeye ve yorum yazmaya devam ederim o zaman

Adsız dedi ki...

okay abi nolur benide vip yap 6membırım var hepsini sana veririm. nolur benide vip yap!

Sokella dedi ki...

bende vip olmak istiyorum yardım edin lütfennnnnnnnnnnnnnnnnn ühühühühüüü

Adsız dedi ki...

bakın kardeşler clup penguin oynayanlar vardır illa ki aranızda size bişi sölicem bana her hangi bir oyunda char verene örneğin:(metin2) 50 lwl üstü adamlar verene clup penguinde benden onlara3 tane memberli adam ne dersiniz!...

Arciologist dedi ki...

okay ben hala anlamadim vip üyelik olana kodmu weriodun bide listeye fln nerden bakcam hicbise anlamadim ben

The Okay dedi ki...

Arciologist
Bu geçen yazdı artık öyle bir şey yok.

red 658 dedi ki...

yaa okay viplerin ne farkı olacak
normalerden lütfen söle member gibi
olmasın sakın xd