21 Ağustos 2009 Cuma

Karikatürler

Umarım hoşunuza gider.















29 yorum:

Berti dedi ki...

hahahahahahhahahahahahahaha çook komik

Adsız dedi ki...

nerden buldun bu resimleri

Dlhn.. dedi ki...

çok güzel çok komik bazılarını clubpenguinin sitesinde görmüştüm ordan alıp türkçeleştirebilirsin

The Okay dedi ki...

Öyle yaptım zaten :).

yenicin dedi ki...

:D:D:D:D

yenicin dedi ki...

çok süper:D:D inşallah bu gün mikrofon da alıcam yeni:)

scrabby dedi ki...

bu programa bayıldım

Adsız dedi ki...

the okay sen kaç yaşındasın ?
ingilizcen çok iyi de

The Okay dedi ki...

İngilizceme eh işte diyelim.
Sizden biraz büyüğüm yaşım 15.

Adsız dedi ki...

ben 17!

Adsız dedi ki...

pulsar senin (aslında pulsar abi demem gerekiyor ama neyse :))17 yaşında olmana hiç şaşırmadım çünkü asıl adı adam kozmon iken sbs dertli diye göstermek iyi bir bilgisayar bilgisi gerektirir diye düşünüyorum buda zaten büyük yaşlarda olur büyük yaş derken 17-18 falan buarada en küçük benim 11 yaşındayım...

The Okay dedi ki...

Bence en küçük sen değilsindir.

sozar dedi ki...

Cok Komik Bu Siteyi Cok Seviyorum

Dlhn.. dedi ki...

bende ben_efsaneyim gibi 11 yaşındayım ama yakında 12 ye gircem 6 ya geçtim

Adsız dedi ki...

efsane bu siteyi uzun zamandır takip ediyo olsanız ( açıldığından beri) bçyle bir şeyi sen de yapardın tabi uğraşlarım boşunaydı. okay anladı (o da bilgisayar bilgisi konusunda yetenekli) ama ondan sonra adam kozmon olduğumu anlayınca BİTTİ dedim içimden ama okay sen yeniden başlamak istiyosun tamam o zaman dedi ve ben yuppiii dedim... okul hayatında hepimize başarılar...

Adsız dedi ki...

sanada başarılar

The Okay dedi ki...

ben_efsaneyim kontactr'dan bana ulaşır mısın.

berkehan88 dedi ki...

Ben 19 yasındayım sanırım en büyüğünüzüm...

Adsız dedi ki...

tamam

Adsız dedi ki...

ulaştım

The Okay dedi ki...

Güzel.

Adsız dedi ki...

inanamıyorum vip oldum gerçekten teşekkür ederim...

berkehan88 dedi ki...

Yha pufff the okay yha 2 aydır vip die bişe çıkarmadın uğraşmadım şindi uğraştırıon...

The Okay dedi ki...

Uğraşmak zorunda değilsin kimse seni zorlamıyor.

Adsız dedi ki...

çok güzeller

sozar dedi ki...

bende Vip Olabilsem Her Seyi Takip Ediyorum İnsh Yakin Zamanda Bende Olurum

Adsız dedi ki...

okay ne kadar düşünceli bak herkes istiyorum dedi okay yaptı mesela sozar elif ece ben efsaneyim ve ben. anlayışlı olun

Adsız dedi ki...

sozar bence sende çok yakın zamanda vip olursun (bence)

pelin dedi ki...

sozar sen artık vipspn zaten daha ne istiyosun hup bunlar eski yorum lar özür