31 Temmuz 2009 Cuma

Star Reporter Kitap Kodları / Star Reporter Book Codes

2 tane kod bulabildim:
I found 2 codes:

-What word is on page 6, 5 words from the left on line 5?
-Printed

-What word is on page 7, 6 words from the left on line 12?
-Staff

Bu kodlardan birisi çıkana kadar geri gidip tekrar girin. (Biraz zor olduğunu ben de biliyorum) Bu kitabı açınca 2000 coins kazanacaksınız.
Until one of these codes appear go back and enter again. (I know it's a bit hard) You will unlock 2000 coins.

15 yorum:

Dlhn.. dedi ki...

paylaştığınız için sağolun.Çok az site koymuş.Geneli yabancı.

Adsız dedi ki...

lütfen cevap almam gerek bunlar ne işe yarıyor yazar mısınız?(AYRINTILI LÜTFEN)

The Okay dedi ki...

Oyunun aılışında sağ üstteki Unlock Items Online'a tıklayıp "I Have A Book"a girince 5 tane kitap çıkıyor, herhangi birini unlock edersen mavi bir kitap kazanıyorsun, gerisinde coin.

Adsız dedi ki...

açıklama için çok teşekkür ederim ama unlock ne demek? :)))

The Okay dedi ki...

Kilidini açmak, yani itemlerinizin arasına ekleniyor.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

nihayet alabildim !!! :D

itiBaRLı dedi ki...

sırf 2000 coins için 5 dakikam gitti :) ama değer

umunim dedi ki...

YA BEN BU KİTAP KODLARINI YAZIOM YAZIOM KİTAP GELMİO YARDIMMMM

umunim dedi ki...

YA BEN BU KİTAP KODLARINI YAZIOM YAZIOM KİTAP GELMİO YARDIMMMM

Admin dedi ki...

başka kodlar da var niye yayınlamıyorsun ki?

adam kozmon dedi ki...

ben tüm kitapları bitrdim napacam

buket dedi ki...

Yha başka kitaplar nerde yha?

pelin dedi ki...

Bu member şifreler olmuyor

Adsız dedi ki...

oktay bana member hasp yollarsan 2 ballanmamış member hesap veririm acil!! lütfen yardım ettt!!!