9 Temmuz 2009 Perşembe

Club Penguin'in Gizli Tarihi!

Club Penguin'in aslında bir zamanlar Penguin Chat adında bir oyun olduğunu biliyor muydunuz? Bu oyunun kurucusu rocketsnail yani şimdiki adıyla moderatör Rsnail'di. Oyunda kayıt sistemi yoktu, ad yazıp giriyordunuz. Çeşitli penguenlerden birisini seçiyordunuz. İşte oyunun adresi (Rsnail'in sitesi kapandığı için aynı zamanlarda üretildiğini sandığım kopyası):
http://www.penguinchat.com/popups/
(Yürümek için önce pengueninize tıklayın.)

Daha sonra oyun gelişti ve Penguin Chat 3 çıktı. Club Penguin'e en yakın versiyon buydu. Benzer odalar bulunmaktaydı. İlerde Club Penguin adı altına geçti ve daha karmaşık bir yapıya büründü. Şimdi Club Penguin'in sitesinden tarihine bakacak olursanız Penguin Chat'den hiç bahsetmiyorlar. 2005 yılında kuruldu gibi yazılar var. İşte Club Penguin ve Penguin Chat 3:

13 yorum:

yenicin dedi ki...

hmm bakın ne buldum:D http://www.penguinchat.com/football.htm futbol oynaya bilion simdiki soccer pitch gibi aynı sadece saha kardan:D http://web.archive.org/web/20050403042540/www.rocketsnail.com/penguin/index.html buda penguin chat 3 ama bloklanmış

The Okay dedi ki...

Evet yenicin ben de denedim onları ama swf dosyaları gözükmüyor :(. Hatta planlarım işleseydi geçmişe gidip beta hat alırdım :P :P...

yenicin dedi ki...

ewet cok kotu yaf merak ettım oynamak nasıl olurdu diye pengiun chat 3'ü:D

yenicin dedi ki...

bu arada ruby and the ruby hazırlıkları geldi bide penguin chat football da kendine tıklamadan gidiyor

yenicin dedi ki...

garip hiç hazırlıksız başladı ve her giydiği taktığı şey mavi olan bi adam var arkasında ki kapının koluna tıkla sana dark detective coat gelsin 650 coin dir

yenicin dedi ki...

kitabın arka sayfasında how do get coins i alta sürükleyin kalanını annarsınız:D detective backgroundu da alabilirsiniz

yenicin dedi ki...

gecen sefer ruby pin alamıyanlar ilk en sol en üstteki dolaba tıklasın sonra hotel kapısı gibi 2li bir giriş kapısı var ortalarda ona tıklasın daa sora orta üstte bitane çöp var ona daa sora reception masasındaki lamba sora gene masadaki defter sora en ust saglarda bi çiçek var ona sora da en sag altta panoya tıklayın bu 7 tıktan sonra kasa cıkıcak ona tıklayın ruby pini alın.

Adsız dedi ki...

stage değişti.yakut aslında pin onu bulmak için 1: odadaki dolaba tıklayın 2: masa lambasına tıklayın 3: çöpe tıklayın 4: masa lambasının yanındaki deftere tıklayın 5: içinde çiçek olan vazoya tıklayın 6: duvardaki çerçeve gibi yere tıklayın 7: kasaya tıklayın ve yakut pini sizin olsun ha bide arkaplanı almayı unutmayın

Adsız dedi ki...

bişey daha var müzik jam parti hazırlıkları başlamış

Adsız dedi ki...

ya ben bişey anlamdım ben bu siteyi açtım ve kullanıcı adımla girdim ve bitane penguen gördüm adı rockhopper dı şimdi o rockhopper mı eğer oysa eski sitede ne işi var açıklığa kavuşturur musunuz?

The Okay dedi ki...

Hayır Rockhopper değil, isteyen istediği adı alıyor.

Adsız dedi ki...

saolun bende merak ettim o zaman ben de rockhopper kullanıcı adıyla girebilirim :)

Unknown dedi ki...

ya hemen banliyorlar ya