2 Temmuz 2009 Perşembe

Sensei

Herkese merhaba!
Sensei Ninja Hideout'ta yakında kendini gösterecek ve bu bana bir çok insanın Sensei'nin ilk olarak kendini nasıl gösterdiğini bilmediğini düşündürdü. 2008 Cadılar Bayramından hemen sonraydı, bulutlar CP'yi kaplamıştı, üstüne yıldırım düşen Dojo karla kaplıydı.



dojo


Daha sonra hepiniz deliği kapatmak ve karları temizlemek için çalıştınız. Bazılarınız kahverengi, eski püskü bir pelerin içinde tuhaf birisini yardım ederken gördünüz. Birkaç hafta sonra Sensei kimliğini belli etti. Sensei Club Penguin'de yaşıyordu ve sonunda kendini tanıtmayı seçti.

sensei
sensei

Sensei CP'de kendini gösterirken siz de burada mıydınız?


Club Penguin'in Resmi Sitesinden Çeviridir

4 yorum:

Sbs dertli dedi ki...

ben oyuna başlayalı 95 gün oldu.Kısaca orada değildim

yenicin dedi ki...

ben ordaydım kim bu yaf diodum sora annadım:D zaten jitsu pek eski bişey diil yeni geldi sayılır...

itiBaRLı dedi ki...

benim gün sayım 173 öyle bişey de görmedim benim diğer hesap card-jitsu çıkmadan önce bile açıktı ama galiba ondan önce çalındı

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben penguine girdim ve parti vardı öbürgün açtım parti bitmiş yeni parti gelmiş bi baktım dürbünden gemiyi gördüm