7 Temmuz 2009 Salı

Music Jam Ön Gösterimi

Selam Penguenler!

Hepinizin beklediği parti yaklaşıyor. Geçen yılki parti büyük bir başarıydı. Her yede müzik grubu provaları ve harika müzik performansları vardı.
music jam sneak peek

Bu yıl Music Jam 17-26 Temmuz'da yapılacak ve hatta geçen seneki gibi Club Penguin'i sallarsanız daha büyük ve daha iyi bir parti olacak. Partide pir çok sahne olacak ( farklı müziklerle birlikte ) ve geçen seneki gibi member'lar her yere erişim kartı alabilecek. Ayrıca bazı müzik ustalarının kendini göstereceğini ve başka sürprizlerin olduğu hakkında dedikodular duyduk!

Şu an hazırlanmaya başlamak için en iyi vakit, bu yüzden gitarlarınızı ve arkadaşlarınızı yanınıza alıp prova için güzel bir yer bulun. Ve de bize müzik grubunuzun provalarının nasıl gittiğini bildirdiğinize emin olun.

-Club Penguin Takımı

Club Penguin'in resmi sitesinden çeviridir.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

havai fişekler bugün bitmiş

yenicin dedi ki...

çok uzun zamandır bedava igloo itemi verilmior insallah bu parti de verilir mesala gitar verilme olasasılıı fazla

yenicin dedi ki...

birde partilerde bazı tuhaflıklar gelior dikkat edin bakalım bi değişiklik varmı mesela medieval parti de cove de bir agacın üstünde :) işareti vardı...

yenicin dedi ki...

bu arada cart surfer da fazla buan kazanmak istiyenlere aşağı tuşu ve hemen ardından boşluk tuşu yapmalarını öneririm en çok bu puan veriyor

The Okay dedi ki...

Ben partide hiç bedava igloo itemi verdiklerini görmedim. Free'ler için de gitar vereceklerini sanmam ama keşke verseler.

Cart surfer'da yüksek puan veren 2 hareket:

aşağı ve boşluk (100)
boşluk ve sağ tuşu (80)

İkisini sırayla yapın aynı hareketi 2 kere yapınca yarısı kadar puan veriyor.

yenicin dedi ki...

evet yada 2 kere asagı ve yukarı bikere kapı süsü vermişlerdi ama dier penguende aldmıştım bu ozamanlar az kullandıgım bi pengudu sora format atıldı şifreyi de unutmuşum:Dartık bu pengulayım

yenicin dedi ki...

bi de gitarı igloo itemi olarak sölemek istedim:D poster de olsa olur fark etmes yeterki verilsin:D

berkehan88 dedi ki...

Ben bu sitede 2 aydır yorum felan okuyorum.Çok beyenyorum ama hiç üye olma fırsatım olmadı ama bu gün oldum music jam partisi yapılırken pek hoş değildi ama çok heyecanlıydım ama parti supper di.