3 Temmuz 2009 Cuma

Ninja Kataloğundaki Yeni Item

ninja kolluğu

6 yorum:

Fd dedi ki...

Sensei ninja odasındamı yoksa doja nun içindemi görüyoruz.CEVABI BEKLİYORUM GÖRMEM LAZIM DA HEMENN

The Okay dedi ki...

Ninja odasında, ama farklı serverlarda oluyor ve genelde Ninja Hideoutlar dolu oluyor çok zor görmek :(

Adsız dedi ki...

sensei hep mammoth da oluyor bir şekilde girsen bile dojo full oluyo ben göremedim

Adsız dedi ki...

ben şunu anlamıyorum card-jitsu sadece bir şans oyunu yetenek değil ama neden tüm kuşakları toplaman gerekiyor bende şöyle yaptım bir tane daha hesap açtım ve diğer hesabıma sürekli yenildim ve ninja oldum...

The Okay dedi ki...

En iyisini yapmışsın. Aşırı şans ve aşırı zeka oyunlarından nefret ederim zaten. Şöyle bir bakmak gerekirse:

Tavla %95 şans %5 zeka
Card Jitsu %90 şans %10 zeka
Monopoly %60 şans %40 zeka
Yugioh %40 şans %60 zeka
Satranç %0 şans %100 zeka

berkehan88 dedi ki...

Sensei yi gördüm ama 5 6 saniye çok az ama bana yetti neden derseniz penguın storm 7 hilesi kullanıyordum 21 saat ban yedim...