11 Eylül 2009 Cuma

Sitede Görevli Olmak İster Misiniz?

Siteye genel olarak bana yardımcı olacak kişileri almak istiyorum. Alınacak kişiler:

Grafik Çizimcisi: Sitenin grafiklerinde yardımcı olacak (yan menü, sitenin genel tasarımı, tema...).
Yazar: Yeni haberleri siteye yollayabilecek.
Bilirkişi: Yeni başlayanların ya da soru soranların sorularını cevaplayacak.

Yazar
Yazarlığı 2 kademeli yapıyorum.

1. kademe: Mesajları direk olarak yayınlayamıyor, benim onayımdan ve düzenlememden sonra yayınlanıyor.
2. kademe: Tam bir yazar oluyor, önceki yazılarını düzenleyebiliyor, istediği zaman mesajı yayınlıyor.

Yazarlığa ilk alınacaklar 1. kademe oluyor. Hazırladığı konular saçmaysa yazarlıktan çıkarılabiliyor, düzenleme gerektiriyorsa 1. kademe oluyor, hiç düzenlemeden yayınlayabileceğim türden konular yolluyorsa ya da 2. kademe olabiliyor.

2. kademe: Yazılarında çokça imla hatası ya da doğru olmayan bir şey varsa 1. kademeye düşüyor.

Grafik Çizimcisi
Tasarımda emeği geçenlerin listesine eklemeyi düşünüyorum. Bu kişilerin yapacağı siteye uygun tema bulmak, temadaki yanlışlıkları bildirmek, yan menü için resimler bulmak, bayramlara özel resim bulmak gibi.
Bilirkişi
Club Penguin ve bilgisayardan yeterince anlayan kişiler bilir kişi olabiliyor. Görevi: sitede yazılan sorulara cevap vermek, ziyaretçilere yardımcı olmak. Bu ünvanı alabilmek için öncelikle yeterince soru cevaplamanız lazım. Bu ünvanı aldıktan sonra yorumlarınızın altına "WLCP Bilirkişisi" diye ekleyebilirsiniz.

Önemli Ekleme: 
------
Gazete Çevirmeni
Gazete çevirisinde bana yardımcı olacak kişi. Gazete çevirmek bayağı uzun sürüyor ve çevirilmesi için istekler var.
------
Yazarlarımız:
The Arda
yenicin
sinem sarıçakmak

Grafik Çizimcilerimiz:
Henüz yok.

Bilirkişilerimiz:
yenicin
The Arda
crayzcek

Gazete Çevirmenlerimiz:
itiBaRLı

137 yorum:

Adsız dedi ki...

ne yapıp seçeceksin

The Okay dedi ki...

Olmak isteyenler bana bildirsin. Bana kontactr'dan ulaşsın mümkünse.

scrabby dedi ki...

bilirkişiye sınav mı yapıcaksın okay abi

The Okay dedi ki...

Hmm.. :D Zekice. Belki.

scrabby dedi ki...

bana mail at bölmesi nerede

The Okay dedi ki...

Eğlenceli resimler'in altında.

scrabby dedi ki...

okay abi senin e-mail adresin nerde

The Okay dedi ki...

Orayı doldurup yolladığınızda bana ulaşıyor. E-mail'ime gerek yok yani.

scrabby dedi ki...

e-postaya tıklıyorum ama yazı yazamıyorum

The Okay dedi ki...

Hmm bende bir problem yok. Başka tarayıcı dene.

scrabby dedi ki...

kontactr adresin neydi okay bai

The Okay dedi ki...

http://kontactr.com/user/okaydemir

Adsız dedi ki...

okay ben mail attım geldi mi

The Okay dedi ki...

Geldi.

scrabby dedi ki...

mesaj yolladım

Adsız dedi ki...

okay peki ne zaman açıklayacaksın

scrabby dedi ki...

benimki geldimi

The Okay dedi ki...

Crayzcek seninki gelmedi.

scrabby dedi ki...

niye gelmedi ki bi de diğer adresten deniyim

Adsız dedi ki...

cevaplar ne zaman belli olacak

The Okay dedi ki...

Yakında.

scrabby dedi ki...

şimdi geldimi

Adsız dedi ki...

ya bide benim dershanem var çok yakında okullar açılıo hemen açıklasan

Adsız dedi ki...

olurmu

scrabby dedi ki...

okay abi şimdi geldimi

Adsız dedi ki...

okayy lütfen bak benim dershanem 13.30-18.30 arası lütfennn

Adsız dedi ki...

hadi söyle

Adsız dedi ki...

bu arada hem yazar hem grafik çizimcisi hem bilirkişi olunuyomu

The Okay dedi ki...

Crayzcek gelmiyor mail'in. İstersen e-mail adresini ve ne olmak istediğini burdan yaz ben yayınlamam.

Adsız dedi ki...

okay bana cevap vermedin

The Okay dedi ki...

Cevabın mailinde.

Adsız dedi ki...

okay çok teşekkür ederim bide ben o verdiğin siteye girdim ama profilim çıktı(kumanda paneli

The Okay dedi ki...

Oraya girmeyeceksin, oraya mail atacaksın.

Adsız dedi ki...

haa tamam

Adsız dedi ki...

yaa okay beni 2 kademe yaparmısın benim bilgisayar biraz ağır çalışıo bir saaat beklemem gerekiyor

The Okay dedi ki...

Hayır, direk 2. kademe olamazsın. Bilgisayarla ne alakası var anlamadım.

Adsız dedi ki...

ya şimdi hotmail.com'da yeni ileti tuşuna basınca bazen gelmio gelmezse bayaa bi beklemem gerekiyor.

Adsız dedi ki...

hatta hiç açılmıo

The Okay dedi ki...

Klasik sürüme geçiş yaparsan ya da writer'dı sanırım onu indirirsen problem kalmaz herhalde.

Adsız dedi ki...

bilgisayarımda hiç yer kalmadı

Adsız dedi ki...

zaten sevmediğin bir şey olursa silersin

The Okay dedi ki...

Chabialanso, senden ve sabotaj girişimlerinden çok kolay bir biçimde penguin storm sayesinde kurtuldum.

Adsız dedi ki...

ben mi okay ben birşey yapmadım valla

The Okay dedi ki...

Sen değil Chabialanso.

Adsız dedi ki...

o kimmiş
(bu arada ya partide biri vardı ikide bir küfür ediyodu)

The Okay dedi ki...

Aynı kişiden bahsediyoruz.

Adsız dedi ki...

hiç şaşırmadım

Adsız dedi ki...

ee 2. kademe konusunda ne diyosun

The Okay dedi ki...

Henüz değil Arda, ilerde.

Adsız dedi ki...

eee ben nasıl kayıt yapacam ileti yazamıyorum

Adsız dedi ki...

okay eğer beğenmezsen silersin hep böyle olursa beni yazarlıktan çıkarırısın

Adsız dedi ki...

ne diyosun? evet mi hayır mı?

Adsız dedi ki...

okay hadi cevabın ne

The Okay dedi ki...

Arda, yeni başladığın için 1. kademesin daha sonra 2 olabilirsin.

Adsız dedi ki...

peki hiç kayıt yapmadan 2.kademe olabilirmiyim

Adsız dedi ki...

benden başka kim yazar oldu

The Okay dedi ki...

Henüz kimse.

Adsız dedi ki...

peki hiç kayıt yapmadan 2.kademe olabilirmiyim

Adsız dedi ki...

okay benim kayıt işi olmuo eğer mümkünse beni başka birşey byapabilirmisin

Adsız dedi ki...

oluyomu

Adsız dedi ki...

keşke direk 2. kademe olunsa

sozar dedi ki...

1.Az Derecede Photoshop Biliyorum Yok Gibi Sayılır Resmilerle İstediğim Yapiyorum Painti le Paintsiz Banner Yapabiliyorum Grafik Tasarimi Olabilir.
2.Cp Ye Hergun Girip Konturol Ederim Yeni Pin Varmi İtem Dağitliyormu diğe Arastirmayi Severim İng Forumlarda Cp İle İlgili Bir Suru Sey Ogrendim Cp Ye Yeni Baslamadim 2007 De Oynuyordum Fakat 1 Sene Oynamadim Uyeligim Silinmis Anlamadim Bende 2009 Da Yeni Bir Uyelik Actim Adini Portakal3 Koydum İstersen Yazar Yapabilirsin.
3.Cp Hakinda Her Turlu Sorulari Cevaplayabilirm Yeni Baslayan Kısılere Yardim Edebilirim
Bilirkisi De Olabilirim

The Okay dedi ki...

sozar, hepsini istiyor musun?

Adsız dedi ki...

HEPSİ OLUNUYOMU OLABİLİRMİYİM 2 YILDIR CP OYNUYORUM

The Okay dedi ki...

Arda, hepsi olunabilir ama yeterince iyi olmazsan birisni kaybedebilirsin. En iyisi birisinde yoğunlaşmak.

Adsız dedi ki...

OKAY BEN HEPSİNDE İYİYİM YANİ SINAV FALAN YAPACAKSAN HER ZAMAN HAZIRIM

yenicin dedi ki...

bu arada kitaplı penguin tale wolume 3 geldi ve arkadaşlarınıza atabileceğiniz yeni postalar geldi=) Örnek veriim: puffle performance diye bir posta stage degi time forgotunda var postası yeni postalar güzel yani:D

Adsız dedi ki...

BEN SINAVA HAZIRIM

The Okay dedi ki...

Peki o zaman :D,

Grafik Sınavı: Sitemizi diğer sitelerde tanıtmak için işe yarıyabilecek 120 x 600 ve 160 x 720 hareketli banner'lar yapın.

Bilirkişi sınavı:
Penguin Storm 8'de sizden başka bir pengueni görüş açınızdan nasıl çıkarırsınız (hileyle tabi lütfen defol diyerek değil :D)

Kopya çekmek yok :D.

Adsız dedi ki...

BİLİRKİŞİLİK:
BİR OYUNCU KARTI SEÇİP PLAYCARD VE DELETE PLAYER.

The Okay dedi ki...

Pardon 2.sinin ölçüsü 728 x 90, başarılar :D.

Adsız dedi ki...

GRAFİK SINAVINDA NEYLE YAPACAZ

The Okay dedi ki...

Vay canına, bilirkişilik tamamdır :D. Grafik Çizimcisi olmak isteyen sensin ama programı söylersem olmaz ki :).

Adsız dedi ki...

YALNIZCA PROGRAMI MI SÖYLEYECEZ

The Okay dedi ki...

Hayır yapacaksın :D. Grafik çizimcisi'nin yapacağı bu olacak zaten.

Adsız dedi ki...

PEKİ BEN PAS DİYORUM DİĞER ARKADAŞLARA BAŞARILAR

The Okay dedi ki...

Sozar cevabını verince seni de sınava tutmam gerekebilir :D. Bugün yanıtlayamayabilirim belki.

Adsız dedi ki...

KİMSE CEABINI BİLMİYOSA BEN İLK SORUYU BİLDİĞİM İÇİN BEN GRAFİK ÇİZİMCİSİ OLUYORUM HERHALDE

Adsız dedi ki...

1. SORUYU BEN BİLDİĞİM İÇİN GRAFİK ÇİZİCİSİ BEN OLUYORUM HERHALDE

yenicin dedi ki...

bende yazarlık yapabilirmiyim? bir denerim:D

sozar dedi ki...

Kararsiz Kaldim Simdi 3 Taneden Hangisini Secsemki

Adsız dedi ki...

ben bişe olamam montaj bilmiyorum cp yi de 2009 un martından beri oynuyorum

Adsız dedi ki...

bu bir

http://www.3dtextmaker.com/queue/The_Arda_01190.gif


bu iki

http://www.3dtextmaker.com/queue/The_Arda_01690.gif

Adsız dedi ki...

güzel oldumu bilmiyorum ama yaptım

Adsız dedi ki...

artıdan bir şey eklemek istiyorum.


http://t1.imagechef.com/ic/imgout/samp39d401750d1c1f7e.jpg

Fd dedi ki...

Ben de yazar olmak istiyorum hem memberim bütün haberleri iletirim!Nolur nasıl yazar olacağım????????????????????????????????????

Adsız dedi ki...

okay ben bildim değil mi?

The Okay dedi ki...

Güzel 3-4 yazar daha bulduk demek oluyor bu :D.




Arda, resimleri göremiyorum, grafik çizimcisi olmayı neden bu kadar istiyorsun ki?

The Okay dedi ki...

FD, kontactr'dan bir mail at önce bana.

Adsız dedi ki...

the okay size birşey sorucam diğelim ki ben 2 tane tarife uyan hareketli banner yaptım fakat hangi siteden yapıldığını bilmiyodum the arda yorumumda adresi verdiği çin öğrendim grafiker olabilir miyim ?

Adsız dedi ki...

cevap ??????

yenicin dedi ki...

rockhopper patagoniada galba şuan!

The Okay dedi ki...

Patagonia emty servers hilesini yemiyor çok garip o_O.

Cevap için biraz bekle lütfen.

yenicin dedi ki...

glaci de ole bence storm kullanıp gırenleri bosalı gosteremıor olabilir:D

The Okay dedi ki...

Arkadaşlar hareketli derken kastettiğim o değildi zaten, tek yapacağınız da o değil blogger temaları hakkında bana yardımcı olabilmeniz, siteye yeni üst banner hazırlayabilmeniz vs. gerekir.

yenicin dedi ki...

glacial de artık full gosterıor ama glacial de biraz gezindim goremedim rh yı

Adsız dedi ki...

evet Patagonia'da Glacial'da hile yemiyo neden olduğunu bilen ???

The Okay dedi ki...

Aynen, ama iyi bir ipucu olabilir ne dersin =D?

The Okay dedi ki...

Glacial ve Patagonia yeni server'lardı değil mi yanlış hatırlamıyorsam?

yenicin dedi ki...

ya yeni serwer die yapıor ya rockhopper yeni serwerlere gidior bence:D

Adsız dedi ki...

bitek hareketli banner hazırlamak olmadığını biliyorum be sınavı kastedmiştim sınav 2 tane hareketli bannerya o bakımdan

sozar dedi ki...

Ben Simdilik Olmiyim En İyisi Belki İleride Olrum

Adsız dedi ki...

okay benim fikrim çok yazar olmasın.
bide ben grafik çizimcisi olmayı çok istemiyorum ben yazar olmak istiyodum. bilirkişiliğide sonra öğrendim ve istedim

Adsız dedi ki...

okay ben sana bir kayıt gönderdim.
geldi mi?


Arda ERTÜRK
Ankara
WLCP Bilirkişisi

The Okay dedi ki...

Arda, yolladıkların parti konusuna eklendi ;).

Adsız dedi ki...

okay en çok yorum yaan bölümünde pulsarı silip the ardaya eklermsin

Adsız dedi ki...

grafik çizimi sınavını kim kazandı

The Okay dedi ki...

Arda onu ben düzenlemiyorum, otomatik.

The Okay dedi ki...

Henüz kimse.

Adsız dedi ki...

ben yaptım ama görememişsin

Adsız dedi ki...

buna benzer bir soru daha sorsan

The Okay dedi ki...

Hmm.. Peki üst banner tasarlayabilir misin? Sitenin ölçülerine uyumlu olmalı.

Adsız dedi ki...

yapayım mı

The Okay dedi ki...

İstiyor musun :D?

Adsız dedi ki...

ben grafik çizimcisi olmak istiyorum

The Okay dedi ki...

O zaman bunu yapmayı dene.

Adsız dedi ki...

ölçüsü ne

The Okay dedi ki...

Başka bir resimin ölçüsünü almak için sağ tıklayıp properties'a tıkla. *** x ** yazıyordur. İşte ölçü o. Eğer grafik tasarımcısı olursan ekran cetveli de indirmen gerekcek, ben sana yardımcı olurum biraz ama yine çoğu şey senin yeteneğine bağlı.

sozar dedi ki...

Bizimkinin Aynisini Yapmaya Calistim Ama Aceleye Geldi Olcü Almadim Goz Karari xD

http://img43.imageshack.us/img43/3956/0930hydrohopper.jpg

http://yfrog.com/170930hydrohopperj

itiBaRLı dedi ki...

kontaktr'den ulaştım maili onayladım oku sonra istersen bilirkişi yap artık okay :)o yazıyı kim okursa hayır diyecek ama olsun yine de yazdım bişeyler :)

itiBaRLı dedi ki...

okaay bundan sonra sana kontaktr'den değil hotmailden ulaşacam dikkat et :) ama neyse söylemem mesaj attığın kişiler hariç hotmail adresinin

*****************@hotmail.com olduğunu

(yazacaktım ama boşver neyse kaçak girenler olabilir)spamciler felan:)

itiBaRLı dedi ki...

bilirkişi olabilirmiyim artık herşeyi sorun ama hotmailden burada yorum olarak değil

scrabby dedi ki...

arkadşlar parti bu güb bitiyor almak istediğiniz item varsa hemen alın

WLCL
bilirkişi

Adsız dedi ki...

Okay Abi Ben Onur Mesajımı Aldınmı

yenicin dedi ki...

festival ile gelen en beğendiğim şey bazı yerlerdeki siyah puffle ler:) ninja hideoutta süper duruyor:)

scrabby dedi ki...

pardon gün olucaktı

WLCP
bilirkişi

yenicin dedi ki...

aslında bişey düşünüyorum ama doğru olup olamayacağından emin değilim:D hani yeşil takım çıktı ya cıkmadan once gizli itemi verilmişti yeşil forma gibi ondan sonraki katralogda bayrağı da gelip iyice belli oldu ve puffle furniture katalogda puffle houses sayfasında puffle a basınca gri renk gizli ev itemi cıkıyor(bkz:http://weloveclubpenguin.blogspot.com/2009/05/pet-furniture-catalog-gizli-item.html) buna göre acaba gri puffle mı gelicek? peki neden siyah puffle evi yok kafam fazla karıştı :d:D:d ?¿sizce¿?

yenicin dedi ki...

http://clubpenguintracker.com/ bunun sayesinde rockhopperi gordum en yukardan rockhopper de yin 100 de 100 calısıor s(suan :D) alıntıdır: http://clubpenguincp.com/2009/09/03/club-penguin-rockhopper-tracker/ çok süper işe yarıor:d

sozar dedi ki...

Tessekurler Grafik Tasarimcisi İcin Ne Gerekiyor İlgimi Cekti Egelenceliye Benziyor

scrabby dedi ki...

okay abi sanırım görmedin book room a yeni kitaplar geldi

WLCP
bilirkişi

scrabby dedi ki...

okay abi farkettin mi bilmiyorum ama bazı yerlerde siyah puffle lar var bazen ateş alıyorlar

WLCP
bilirkişi

yenicin dedi ki...

hey 2 sinide ben solemiştim crazy:D bu arada senseinin partisi başladı ninja hideout tan cloud bracersi alıp yuvarlağa gecin ve görünmeze dönün bunu yaparken carklara buluıt gidip döndürecek ve yeni pin geldi ateş pini hepsini bulursanız eşyaların ve claim prize ye basarsanız alırsınız

dunyali dedi ki...

ben gazete çevirmeni olmak istiyorm ama sadece yardm de mi tek başıma ilk olarak beceremem deneme olarak bi çeviri mi göndermeliyim bi yardm eder misiniz?

The Okay dedi ki...

Dünyalı, herkese sorduğumu sana da sorayım, cevabını bana kontactr'dan at; Sayfa A5'i çevirebilir misin?
Eğer kabul edilirsen yanlız olmayacaksın merak etme, 3 kişi oluyoruz, paylaşım yapıp hızlıca bitireceğimizi umuyorum.

Adsız dedi ki...

çok vakit almasın diye böyle girdim
ya okay kontactr'den sana ulaşılmıyor güvenlik kodu yanlış diyor bi çare bul halbuki doğru girdim


itiBaRLı
WLCP Gazete Çevirmeni

Adsız dedi ki...

görünüşe bakılırsa kimse grafiker olmak istemiyor.....

Adsız dedi ki...

gazete için bir kişi daha gelmeden çıkaramıyorum çok vaktimi alıyor lütfen bi kişi daha

itiBaRLı