4 Eylül 2009 Cuma

Festival Başladı!

Adanın her yerinde çeşitli oyunlar var.






İşte ödüller, daha fazlası gelecekmiş, daha çok kızlar için bence:


İşte Member'lara özel sirk, Forest'tan gidiliyor:



Ve member'ların alabilecekleri ödüller:



Her taraf Rockhopper'la süslenmiş...



Bazı şeyler 2. boyuttan daha fazla:



Yine kafa itemleri ve biri eski, umarım gelecek olan item yenidir.

Ekleme: The Arda
Partinin en gözde yerlerinden biri burası.

Burası penguin oyunları için açılmış bir yer.(Snow Forts'tan ulaşabilirsiniz.)

16 yorum:

scrabby dedi ki...

tek kelime ile süüüüüüüüper, bayıldım
:)

Adsız dedi ki...

okay member bulacakmısın

sozar dedi ki...

Cok Eglenceli Bir Festival

Fd dedi ki...

Geçen sene süper itemler vardı balon pin vardı tenis raketi vardı pamuk şeker lolipop elma şekeri iki kocaman gözlükler!Süperdi yeni şeyler gelince işşallah geçen seneki şeyleri getirmez!

Adsız dedi ki...

yeni itemin ne zaman geleceğini biliyor musunuz?

Adsız dedi ki...

yeni itemin ne zaman geleceğini biliyor musunuz?

itiBaRLı dedi ki...

rh eski itemlerden getirmiş ama en sevdiğim 2 free itemden birini önce kaçırmıştım hesap çalındığından :)

En sevdiğim 1 : korsan tişörtü
2 : o

parti itemlerinden taç da eski ama kardeşim alcam alcam diye tutturuyordu sonunda aldı :)

Adsız dedi ki...

okay ben pulsarım biliosun demi

The Okay dedi ki...

The Arda, biliyorum,
memberların ikisi de çalışıyor.

Adsız dedi ki...

yoo viplerde de bitmiş rilley de memberlığı bitmiş

Adsız dedi ki...

3 ü de çalışmıo

The Okay dedi ki...

Vipler için olanlar çalışıyor. Kopyala yapıştır yerine kendi klavyenden gir, çünkü kopyalarken boşlukları kopyalayabiliyor.

Adsız dedi ki...

özür dilerim aynı yorumu 2 kere göndemişim fakat yorumunuzu yayınlayın tuşuna bikere bastım nasıl olduğunu anlamadım

kerem dedi ki...

party süper ya ilk defa cp güzel parti ve item verdi

Adsız dedi ki...

okay puffle sirkini kendi penguenlerinden mi yaptın alıntı mı?

The Okay dedi ki...

Youtube'dan bulduklarımdan biriyle yaptım.