11 Eylül 2009 Cuma

Partiden Bir Kaç Kare

25 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel fikir :)

Adsız dedi ki...

tühh unutmuşum

Adsız dedi ki...

okay bunu nasıl yaptın

The Okay dedi ki...

Windows Movie Maker

The Okay dedi ki...

Sabırlı ol, ısrarcı olma.

Adsız dedi ki...

ben mi

Adsız dedi ki...

resim bende açmıyo ya

The Okay dedi ki...

Resim değil youtube video'su. Youtube'a giremiyorsan şunları yap:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5414440223214352108

scrabby dedi ki...

you tube girince ne yazıcam

The Okay dedi ki...

Youtube'a girebiliyorsan zaten bu video'yu da görürsün.

Adsız dedi ki...

okay senin dershanen ne zaman başlıyo

The Okay dedi ki...

Hmm.. Emin değilim.

scrabby dedi ki...

tamam da video nun adı ne
you tube açınca ana sayfası çıkıyo

Adsız dedi ki...

peki saat kaçta başlıo

The Okay dedi ki...

Yazar değişmiyor. Ama yeni bir kaç kişiyi yazar, grafik tasarımcısı, fikir bulucu vs. vs. alabilirim.

scrabby dedi ki...

tamam da video nun adı ne
you tube açınca ana sayfası çıkıyo
demiştim cevap verebilirmisin

Adsız dedi ki...

iyide kimi alacaksın

The Okay dedi ki...

weloveclubpenguin.blogspot.com party

Arda izin ver de yeni mesajımda açıklayayım.

Adsız dedi ki...

tamam

Adsız dedi ki...

hadi

The Okay dedi ki...

Yeni yorumda açıklamıyorum, yeni konu hazırlıyorum.

Adsız dedi ki...

olmadı mı hala

Adsız dedi ki...

olmuyo ya adı giriyorum saçma şeyler geliyo

Adsız dedi ki...

herkes hakkında kötü şeyler yazmış
:( çok üzüldüm yerinde olsam bende üzülürdüm bir anda oylamalara baktım herkes parti yapsak gelirmisiniz hayır çok azdı artmış
:( :( adına üzüldüm

Adsız dedi ki...

slm okay abi bn ceren (Dark anqel) ParTİ ÇOk GüZeLdİ DeVaMINI BeKlİOrUz SaOL