15 Eylül 2009 Salı

Sensei Arkaplanı / Sensei's Autograph

sense background


Sensei arkaplanı almak için de 3 yolumuz var =).
We have 3 way to get Sensei's autograph =).
Birincisi: Tracker
First: Tracker

Şu (genellikle çalışmayan) tracker'ı kullanıp Sensei'yi bulursunuz ve arkaplanını alırsınız:
You can use this tracker (which often doesn't work) to find Sensei and you can get his autograph.

İkincisi: Şans
Second: Luck

Server'larda gezinip Sensei'yi ararsınız ve şanslıysanız arkaplanını alırsınız.
You can waddle on servers and if you are lucky enough to find him you can get his autograph.
Üçüncüsü: Hile
Third: Cheating
İşinizi şansa bırakmaz ve Penguin Storm kullanarak kolayca alırsınız.
 Yapmanız gereken; buy item > enter item id 'ye tıklayıp 9036 yazmak ve bu güzel arkaplan sizindir.

You can use Penguin Storm to get Sensei's background. Click buy item > enter item id and type 9036 and this nice autograph is yours.

Feel free to add comments.
-The Okay

36 yorum:

scrabby dedi ki...

belkide sensei sırayla ateş su karı vericektir

scrabby dedi ki...

bu sensei tracker nerden indiricez

scrabby dedi ki...

okay abi sana mail attım geldimi

The Okay dedi ki...

Gelmedi. Bana kontactr'dan ulaşır mısın?

Adsız dedi ki...

ateş su ve kar olmaz bence çünkü kar pini vermiş arşivlerde vardı

The Okay dedi ki...

Bazı pinleri tekrar verebiliyorlar, Ruby'i vermişlerdi.

Adsız dedi ki...

evet neden olmasın ben almamıştım onu nası alıyım zaten 2009'un martından beri üyeyim

Adsız dedi ki...

bu cp tarihe geçebilecek bir olay

The Okay dedi ki...

Arda, ben onaylamadan yayınlama mümkünse. Blogger'ın yavaşladığını twitter'da yazdım zaten.

Adsız dedi ki...

bende çoooooooooooook zor açıyo ya

Adsız dedi ki...

videoyu'damı

Adsız dedi ki...

videoyu'damı

Adsız dedi ki...

ben de yavaşladığı için zorluk olmasın sana diye yapmadım

scrabby dedi ki...

sensei trackerı nerden indiriyoruz.
:)

The Okay dedi ki...

İndirmiyoruz, ekledim zaten görebilmen lazım.

The Okay dedi ki...

Crayzcek bana ulaşırsan memnun olacağım .

scrabby dedi ki...

tamam okay abi şimdi anladım

Adsız dedi ki...

okay beni yazarlıktan çıkardınmı yeni kayıt yapamıyorum

The Okay dedi ki...

Arda, seni zaten seviye 2 yapmadım, video yüklemek istedin ben de yüklemeni kolaylaştırmak için böyle yaptım.

scrabby dedi ki...

yaa bnde vip olmak istiyorum

The Okay dedi ki...

crazyxcek, bana ulaş dememin amacı oydu zaten.

yenicin dedi ki...

hmm ben nasıl yazı yazabilirim yazarlık falan vardıya öyle işte?

The Okay dedi ki...

Verdiğim adrese konuyu mail olarak atman yeterli.

yenicin dedi ki...

tmm teşekkürler

Adsız dedi ki...

okay 2. kademe olsam neolur lütfennnn

scrabby dedi ki...

yaaa sabahtan beri burdayım ve hiçbir yenilik hiçbir yorum ve hiçbir hareket yok. :(

Adsız dedi ki...

olur mu

Adsız dedi ki...

çok istiyorum

Adsız dedi ki...

OKAY LÜTFEN

Adsız dedi ki...

olurmu

Adsız dedi ki...

yaparmısın okayy cevabın ne

The Okay dedi ki...

Arda neden bu kadar ısrar ediyorsun? 1. seviyede yeterli ve güzel konu gönderenleri zaten 2. seviye yapacağımı söylüyorum.

açkarabulkon dedi ki...

ben aldım arka planını ben hileyle gary nin rockhopper in senseinin kini aldım 2008 de üye oldum ama 500+ günlük free yim

Adsız dedi ki...

okay beni neden 2. kademe yapmıyorsun? ben hotmailden gönderemiyorum

The Okay dedi ki...

Arda, zaten yeteri kadar iyi olduğuna inanırsam yaparım.

Adsız dedi ki...

the okay sana birşey diyeceğim yazdıklarını bazen ingilizcemi yazıyorsun yada programınmı var bilmiyorum ama öyle yapmasan iyi olur çünkü okuyamıyorum ......