19 Eylül 2009 Cumartesi

Aunt Arctic

Gazetenin hepsini çeviremesek bile Aunt Arctic kısmını çevirmeye karar verdim. İşte bu hafta sorulan sorular ve yanıtları.


Sevgili Aunt Arctic,
Gökyüzü neden turuncu oldu?
-Sky's the Limit

Sevgili Sky's the Limit.,

Bu hafta senin soruna benzer bir çok soru aldım. Bu yüzden Gary'e gidip bilimsel bir açıklama istedim. Bana "Güneş rengini değiştirdiğinde genelde önünde bir şey vardır" dedi." Güneş tutulması, festivalden kalan bir balon ya da duman olabilir. Tabiki ateş olmayan yerden duman çıkmazmış."

Gökyüzündeki turunculuk fazla uzun sürmeyecektir. Ne anlama geldiği ise merak konusu.

Sevgili Aunt Arctic,
Bu hafta cove'a gittim ve ateş çok çılgın bir şekilde yanıyordu. Ayrıca garip davranan puffle'lar vardı. nenen olduğunu söyler misin?
-Tedirgin Ninja

Sevgili Tedirgin Ninja,
Adanın çevresinden bir çok penguenle konuştuktan sonra bu haberleri doğruluyorum. Ateşler ninjalar yanına gittiğinde daha kızgın oluyor, özellike penguenler ninja kıyafeti giyerken.

Ayrıca siyah puffle'lar da çok garip davranıyor. Küçük yaratıklar heyecanlandıklarında ateşli olabiliyorlar. Bu yüzden belki de bize bir şeyler söylemek istiyorlardır diye düşünüyorum.

Bu hafta ninja hideout'a gitmeden önce yanına siyah puffle'ını almanı öneriyorum. Belki onlar bu sırrı açığa çıkarmanda yardımcı olabilir. İyi şanslar!

3 yorum:

açkarabulkon dedi ki...

teşekkür ederim the okay çok iyi birisin

Adsız dedi ki...

okay ben de 2. kademe olmak istiyorum...

Adsız dedi ki...

ne zamandır sitede hiçbir değişiklik yok ne yorumlarda nede kayıtlarda...