10 Eylül 2010 Cuma

Yeni Fair İtemleri

Yeni fair itemleri geldi. Tahmin ettiğim gibi freelere yine şapka gelmiş.


Yeni free itemleri:
Fuzzy Viking Hat (Kabarık Viking Şapkası) (125 Ticket)
Green Cosmic Hat (Yeşil Kozmik Şapka) (100 Ticket)


Yeni member itemleri:
Green Balloon (Yeşil Balon) (80 Ticket)
Popcorn (Patlamış Mısır) (75 Ticket)
Paddle Ball (Top ve Raket) (40 Ticket)

Paddle Ball da aynı Cotton Candy (Pamuk Şeker) gibi member tarafında bulunmasına rağmen member itemi değil. Yani Penguin Stormla freeler tarafından da alınabilir. Yapmanız gerekenler:
  • Penguin Stormu açın ve hesabınıza giriş yapın.
  • Menüden Buy Item > Enter Item ID 'ye tıklayın.
  • 326 yazın ve tamama tıklayın. 

20 yorum:

yenicin dedi ki...

bayram için köye gitmiştim, şimdi döndüm freeler için gayet güzel bi şapka bence bu viking hiç değilse şapkalar güzelleşmeye başladı.

Adsız dedi ki...

Okay abi benim de bir sitem var kendi fotoğraflarımı çekiyorum ama ya rengi bozuk çıkıyor ya da tüm ekranı çekiyor.Ekranın olduğu yeri kesiyorum.Sonra da kaydediyorum.Küçük çıkıyor.Sen yardımcı olabilir misin.Nasıl resmi büyütüp kaydedeceğim?Sen nasıl yapıyorsun?Lütfen söyle.

Arciologist dedi ki...

ya bu paddle ball ztn gcn sene werilmisti free itemi olarak bunlar free itemlerini member tarafına koymuslar pamuk seker de gcn sene werilmisti ama mawisi baslıam ya disnepin a..*

The Okay dedi ki...

adsız, Penguin Stormla tam ekran yapıp dene.

Adsız dedi ki...

:P merhaba geri döndüm
okay abi sen club penguini benden daha çok biliyosun ben membership için para ödedim bi kağtı print ettim kağıtta 6 gün sonra member olucan yazıyodu olmadım yardım edermisin???:S

Mavipengu1 dedi ki...

Arkadaşlar toplu raket ve pamuk şeker eskiden free üye bölümündeydi zaten

The Okay dedi ki...

Adsız, nerede para ödedin, dolandırılmış olabilirsin.

Adsız dedi ki...

okay abi member hesapları hep banlanıyor başka hesaplar var mı ???

selo

Adsız dedi ki...

ben o itemlerri penguın storm olmadan aldım eskiden freeler içindi ve ben eski üye olduğum için

Mavipengu1 dedi ki...

Member hile programı ve olma yöntemleri yok ben 1 aydır her sitede aradım ama bulamadım anca para ile member olunur eğer para ile member olmak istiyorsanız buna tıklayın 1 ay 10 lira ama kredi kartından gidiyor.
http://www.clubpenguin.com/membership/

Adsız dedi ki...

okay abi herkesin cevabını yazıyosun bana cevap yazmıyosun :(
benim de sorularımı cevaplasana

Adsız dedi ki...

Okay membership hilesi varmı siteye koyarmısın

Adsız dedi ki...

Okay en güzel para ödeyerek member olmak ben babam her doğum günü yada okullar kapanınca kredi kartıyla 1 ay member oluyorum hiç uğraşmayın hileye mileye ben hep öle member oluyorum

The Okay dedi ki...

Selo, k.bakma ya kastım yok :D, sorunun cevabına gelirsek başka member yok, olsa onu da banlarlar zaten.

adsız, yok, olsa koyardım

Adsız dedi ki...

Okay en güzel para ödeyerek member olmak ben babam her doğum günü yada okullar kapanınca kredi kartıyla 1 ay member oluyorum hiç uğraşmayın hileye mileye ben hep öle member oluyorum

Mavipengu1 dedi ki...

ben 53 kişide birinci olursam 1 yıl member olocam sınıfımız tam 53 kişi

clubpenguinci dedi ki...

ya okay bu festival itemleri nerde ? yani festival nerde? :/

The Okay dedi ki...

clubpenguinci, festival bitti.

Arciologist dedi ki...

okay dkktmı cktı benım 67 cıwar yorumum olması lasım ndn 16

Adsız dedi ki...

:Pokay abi yine ben açamadım üzgünüm
ya ben o sayfayı clubpenguinden yükledim parayıda annemin işyerindeki bankadan ödedim işte böyle lütfen cevap yaz ha not membership infoya en kısa zamanda membership kodları için mesaj atıcam eğer kod yollarsa sana atarım ve merak etme kullanmam yarışmaya girerim:P