8 Eylül 2010 Çarşamba

Field Op - 13

Ajan telefonunuzdan EPF Command Room'a gidin. Sağ taraftaki field-ops yazan sarı yere tıklayın. Karşınıza çıkan ekranda Accept Feald-Op'a basıp görevi kabul edin.

Forest > Hidden Lake'e gidin. Sol alta, Aqua Grabber aracının üstüne yürüyün.

Telefonunuz çalacak, cevap verin karşınıza bir oyun çıkacak bu oyunda amacımız aşağıdaki parçayı yukarıdan gelen eşinin altına getirmek.
Oyunda her eşleştirdikten sonra ortaya geri dönerseniz zorlanmazsınız. Oyunu bitirin ve madalyanızı alın. Ayrıca field oplarla ilgili Activities'in altında yeni stampler var 5 tane. Bunlar:
1 EPF Madalyası Kazan
5 EPF Madalyası Kazan
10 EPF Madalyası Kazan
25 EPF Madalyası Kazan
50 EPF Madalyası Kazan

5 yorum:

okan dedi ki...

çok teşekkürler ortada durulmasının gerektiğini bilmiyordum ve yapamamıştım saolun

yenicin dedi ki...

hehe bende konu göndermiştim ama galba çabuk davranamamışım :)

Adsız dedi ki...

ben selo,
Shawn Britt hesabı 45 pokemon 505 te 12 saatliğine ban yedi Shawn Britt hesabı banlanmaya başladığına yakında gidecek demektir...

DUYRULUR

okan dedi ki...

biz yani free kullanıcılar sadece şu kablolukulaklığımı alabiliyoruz ben sadece onu alabildim diğerlerinde OPSSS.. cikio xD xD sadece o kabloyu alabiliosak bosuna oynamıcamda..

The Okay dedi ki...

Evet sadece onu alabiliyoruz.