3 Eylül 2010 Cuma

Ticket Hilesi

Herhangi bir oyuna girin. Oyunu bitirdikten sonra klavyenizden 2 kere tab tuşuna basın. Sarı bir karenin "DONE" yazısının etrafına gelmesi lazım. Daha sonra seri olarak entera 3-4 kere basın. Büyük ihtimalle kazandığınız ticketların 2 ya da 3 katını alacaksınız :).


Diğer hile,
Penguin Stormdan Advanced'a tıklayın. Show Variable butonunun altındaki kutucuğa "_level0.instance.shell.INTERFACE.num_tickets" yazın (tırnaklar olmadan). Altındaki kutucuğa istediğiniz bilet miktarını yazın. Edit Variable butonuna basın. Oda değiştirdiğinizde biletleriniz gelmiş olacak :).



-Hile için Arciologist'e teşekkürler :).

11 yorum:

Arciologist dedi ki...

işte asıl ticket hilesini anlatıyorum

pg storm a girin
adwanced e girin
show weriable yazısının altındakı yere sunu kopyalayıp yapıstırın

_level0.instance.shell.INTERFACE.num_tickets


sonra bu lınkın altına ne kadar tıcket ıstıyorsanız yazın we load swf show varıabla ve edıt varıableye tıklayın tıcket sayısı ne kadar ıstrsenız o kadar oluyor anlamayan warsa sorsun gene anlatırım

Arciologist dedi ki...

oyunun oldugu bır odada yapın hıleyı arkadaslar solemeyı unuttum :)

Arciologist dedi ki...

okay http://fanpenguen.blogspot.com/ snin sitendeki seyleri çalıo ticket hilesini felan senin sitenden alıp kendi sitesine koyuyor ....

The Okay dedi ki...

Hiç umrumda değil ya :). Ziyaretçilerimi çalacak potansiyel göremedim orada :P.

Arciologist dedi ki...

aynen sıte ıgrenc senın sıten gıbısı yok walla bide benim yazdiim ticket hilesini yayınlarmısın :) ve epf medal hilesi warsa blurmusun :) bn arastırdım ama bulamadım

The Okay dedi ki...

EPF madalya hilesi yok galiba :). Ticket hileni yayınlıyorum.

Adsız dedi ki...

coolgirl 6 saatliğini banlanmış duyrulur....

Adsız dedi ki...

adım adsız gibi görünsede bana selo dermisniz?
Shawn Britt
hesabının ve benim hesabım gibi normal olmayan chat yapılıyor bu düzeltilirmi? birde sizin verdiğiniz member hesaplarını penguin stormdan hiç girmedim ama para almak yüklemek için girsem ban yer mi???

Arciologist dedi ki...

tmm tşk ettim okay ben hala arastırıyorum epf hilesi ama sanırım su senın ticket hilen onda ise yarıyabılır taba basarız entere 2 3 kez we 2 katı bi deniyim haftaya :)

The Okay dedi ki...

Selo,
ilk sorunu anlayamadım, penguin stormdan para alsan ban yemez.

Adsız dedi ki...

ben selo :) ben ultime safe chat kullanıyorum onu düzelmenin yani normal chat yapmanın bir yolu var mı???