3 Eylül 2010 Cuma

Festival Başladı!

1 hafta sürecek olan festival bugün başladı, adanın her yerinde çeşitli oyunlar var ve rockhopper adaya gelmiş bulunmakta. Freeler ödüllerini alabileceği yer forestta. Bu ödülleri alabilmek için oyunlardan ticket kazanmalısınız. Dikkatli olun, pengueninizden çıkınca tüm ticketlarınız gidiyor. Aynı zamanda puffle paddle oyunu da forestta, ancak geçen seneki hile işe yaramıyor. 


Önceden giriş ekranında gördüğümüz itemler beklediğimiz gibi gelmiş.
Balloon Flower Hat (Balondan Çiçek Şapkası) (110 Ticket)
Red and Yellow Stripey Hat (Sarı ve Kırmızı Çizgili Şapka) (150 Ticket)
Yanında bir pin bir de arkaplan var. "More Items Coming Soon" yazısına dikkat edin :), yani daha fazla item yakında gelecek (tabi ben yine şapkadan başka bir şey beklemiyorum).


The Beachten Migratore gidebilirsiniz.


Rockhopper freelere bir adet şapka getirmiş. Memberlar için 3 item var.
Magician's Top Hat (Sihirbaz Şapkası) (Bedava)
Curtain (Perde) (350 Coin)
Magician's Wand (Sihirbaz Asası) (150 Coin)
Magician'a Cloak (Sihirbaz Pelerini) (400 Coin)



The Dock ve Cove oyun oynayabileceğimiz yerlerden bazıları.



Eğer member iseniz Foresttan yukarı gittiğinizde Puffle Circusın girişini ve memberlara özel itemlerin satıldığı yeri göreceksiniz.



Member itemleri şunlar:
Ice Cream Cone (Küllah Dondurma) (75 Ticket)
Clown Wig (Palyaço Peruğu) (200 Ticket)
Clown Suit (Palyaço Kostümü) (300 Ticket)
Clown Shoes (Palyaço Ayakkabıları) (150 Ticket)
Cotton Candy (Pamuk Şeker) (75 Ticket)


Ve işte merak eden freeler için The Great Circus (Pufflelara Tıklayın).



Tam Ekran Görmek İçin Tıklayın

Rockhopper arkaplanı henüz alınabilir değil. Bu da ya rockhopper henüz adada dolaşmıyor demek. Alınabilir olduğunda size haber veririm :).

Ayrıca parti için yeni stampler gelmiş.

Disney, Club Penguini satın aldığından beridir freelerin imkanlarını kısıtlıyor. Ben yeni gelecek itemlerin de şapka olacağından eminim. Siz ne dersiniz?

10 yorum:

yenicin dedi ki...

vay bu seferki festivalde en az eskisi gibi eğlenceli olacak galiba :)

Arciologist dedi ki...

katılıyorum ama belki külah dondurma felan da verebilir keske disnep satın almasaydı beaa

Adsız dedi ki...

Ben memberim member olmak çok güzel.
ama memberliğim 1 hafta sonra sona eriyor.

Adsız dedi ki...

okay 100000000 coinsi olan drek member oluo muu ? bu doğru mu ?

The Okay dedi ki...

Adsız, doğru değil.

Adsız dedi ki...

okay abi benim sana bir önerim var penguin storm'un olduğu sitede(cp.cheats.info) cp.membership.info diye bir site kurmuş ve şunu yazıyordu:
CP Membership.info ya mesaj atın eğer blogunuzda çok ziyaretci varsa membership kodları yollayacağız yazıyordu bu sayede bir membership yarışması yapabilirsin!He nasıl fikir!Aslında ben yapçaktım ama benim veb sitem yok:S:D

The Okay dedi ki...

Adsız, cpmembership.info'dan haberim var. Böyle bir uygulaması olduğunu bilmiyordum ama şimdi baktım varmış :]. Ben mail atacağım ama Türkiyeden olduğu için kabul etmezler gibime geliyor. Bakalım...

Arciologist dedi ki...

off su shawn britte ki itemler bende olsa keske okay ole bı penguen awrmı ban yemıyecek sahawn brıtt gıbı

The Okay dedi ki...

Olsa çoktan vermiştim sitede :).

Adsız dedi ki...

:P Yani yine ben:D yaa bıktım usandım abicim yaa yetti artık şapkalar arkadaşım eskiden memberdı onun da memberı bitti ama çok güzel bedava eşyaları var hem bedava bikaç tişörtü var bıktım usandım artık 12 veya 13 tane şapkam var yani (aslında olmalı ne de olsa 587 günlük kendime özel penguenim var:P) ama neyse para ödedim 6 gün sürüyo paranın ulaşması felan ama neyse yarın geliyo yuppi!! neyse bye