16 Ocak 2011 Pazar

Katalogların Gizli İtemleri

Bu aralar hiç boş vaktim olmuyor, okul ödevlerini yapmak ve sınavlarına çalışmaktan bilgisayar açmaya hiç vaktim kalmıyor. O yüzden konuları açmakta çok geciktim. Yazar olmak isteyenler lütfen bana bildirsin. Bana yardım edecek birine çok acil ihtiyacım var.

Dönelim konumuza işte yeni gizli itemler :) :

Clothing Catalog :



Snow & Sports:

Bu katalogda hiç gizli iteme rastlamadım :(

Better İgloo Catalog:


İgloo Upgrades:

Sanırsam bu katalogda gizli item yok.

8 yorum:

Mehmet Akant Güray dedi ki...

Ya ben bir şeyi merak ettim.Şu an birine küfrettiğim için hesabım banlıda.Ama 24 saatliğine dert edecek bir şey yok.Ama meraktan çatlamak üzereyim.Bu gizli giysileri normal yani member olmayan üyeler alabiliyor mu?Yoksa yine memberler eğlensin diye gizli itemler koymuşlar.Bilgilendirirseniz sevinirim.

yenicin dedi ki...

Gizli itemlerin hepsi member. Ama arasıra arka plan ve pin gizli itemleri free olabiliyor.

Mehmet Akant Güray dedi ki...

Arkaplanla pinler önemli değil zaten.Biz giysi filan arıyoruz.Şöyle bedava bi tişört versinler.Gagamı kıracam :D

Adsız dedi ki...

yhaa sahibe söylüyyorum gift shoptaki kataloga eksik gizli item yazmış ben size söyliyim 12. sayfanın kenarındaki lambalardan sondaki mavi olanına tıklayınca mavi puffle kazağı varrr

Adsız dedi ki...

bir de yine 12. sayfadaki coffe yazan yerin f harfine basınca mavi şapka var

yenicin dedi ki...

Onlar geçen ayın itemleri olduğu için geçen ayın kataloglar konusunda var.

Adsız dedi ki...

haa ben elina5681 ve elifsena' yım. o yüzden ben yazar olabilirim.
yabancı dili çok iyi bilirim çünkü yurtdışında doğdum. fotoğraf çekip şekillendirebilirim ve itemleri bulmakta çok iyiyimdir

yenicin dedi ki...

Elifsena MSN adresini verirsen seni yazar yapabilirim.