25 Ocak 2011 Salı

Field Op - 31

EPF'ye gidip sağdaki sarı ekrana gidiyoruz.


Sonra Dock'tan Expediton yerine oradan da sağdaki ağaçlık alan yani Wilderness'e gidiyoruz. Sağ tarafta bir kaya var, oraya gidiyoruz ve telefon yeşil yanınca tıklıyoruz.


Yeşil doğru, Sarı doğru ama yeri yanlış, Kırmızı yanlış.

1- İlk denemenizde her sembolden bir tane koyun ve geçin. Eğer kırmızı daire içinde sembol varsa o sembolü bir daha hiç kullanmayın, yeşil varsa da yerini değiştirmeden diğer tarafa geçin.

2- İlk seferdeki sarı daireleri yeşilin olduğu yer dışındaki yerlere koyup deneyin.

3- Son olarak boşluğa kalan sembollerden birini koyup deneyin.



6 yorum:

berdan dedi ki...

yenicin siten çok da güzel değil bana sorarsan hem türk cp sitelerine göre çok kötü

merttuğ dedi ki...

çok eğlenceli bir field ops

elifsena dedi ki...

bence çok güzel bir site aradığım herşey burda var ama keşke member olsaydık hiç böle acılar çekmezdik ya da keşke memberlik diye hiç bişey olmasaydı ne güzel olurdu bnce dimi arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

Ben o dockdan sonrasını bulamadım :(

oğuz dedi ki...

berdan kızma ama ben sana katılmıyorum bence yenicinin sitesi gayet güzel

Adsız dedi ki...

field ops yenisi çıktı onu da yaparmısın