31 Ocak 2011 Pazartesi

Haberler :) :) :)

Öncelikle herkesin tatili kutlu olsun. Tatilden önce fazla boş zamanım yoktu ama şimdi bolca vaktim var ve bol bol haber yayınlayacağım ^^

EPF telefonuna kutup ayısı Herbert'ten gelen mesaj:

Hello, Error Prone Fumblers! Did you miss me? I see you've already met my latest reinvention: Ultimate Protobot! Stay tuned, there's more to come.

Benim çevirebildiğim kadarıyla burada şöyle bir şeyler yazıyor:

Merhaba, Hataya Eğimli / Eğimli Olan Beceriksizler! Beni özlediniz mi? Sizin zaten en son yeniden-icadımla karşılaştığınızı anlıyorum / biliyorum: Üstün Protobot! Bizi izlemeye devam edin, dahası gelecek.



Stage'teki oyun değişti : The Penguins That Time Forgot

Katalogda sadece bir tane gizli item var (galiba :))




Gazete Haberleri:

Puffle Hayranları Hazırlanıyor!

Bu haberde şubat ayının puffle kutlamaları ve sürprizleri ile dolu olacağını bildiriyor!

Ayın Dördünde Yeni Giysi Kataloğu Gelecek!

Olağandışı İşaretler!

1- Box Dimension'daki sonsuz kutular labirenti.      O nasıl çalışır?

2- Hidden Lake'teki kilitli kapı.                              Onu kim yaptı?

3- Mine Shack'teki donmuş heykel.                       O nereden geldi?


Yeni Pin


Bence gayet güzel :)


Brown Puffle Kulübesi:

scoobyzyx.jpg

Artık bu kulübeler de Expedition'dan elde edilebilirmiş. Üstelik Expedition bitince Brown Puffle Pet Shop'a gelecek. Brown Puffle'ın System Defender'da yardım edebileceği düşünülüyor.

3 yorum:

Stellam1 dedi ki...

Merhaba ben şu expediton 'u bir türlü bulamıyorum. Yardım Eder misiniz ?

berdan dedi ki...

birde okul var diyon haaaaaa

yenicin dedi ki...

Üzgünüm Expedition geçici bir süre ile gelen bir party odasıydı ve tekrardan oyundan kaldırıldı.