2 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni Pin - Pusula

Town > Night Club > Boiler Room'dan alabilirsiniz:

2 yorum:

Adsız dedi ki...

0 adet yorum varsa artık 1 tane var:)bak ne dicem bu sıteyle bıraz daha ılgılenmelısın her gun her hafta vakıt buldugunda acıp hep yenılıklerı yuklemelısın fotograf vıdeo v.s.bu pın guzel deeeee sorun şu ki eskı yenı deıl sureklı yenı pın yenı pın dıye eklemektense tarıh koyup eklersen sende bizde mutlu oluruz:DYORUM VARDA SEN SİTEYLE İLGİLNMİYİNCE ONAYLAMINCA YORUM YOK GÖZÜKÜYORRR!!!!!!!!!

The Okay dedi ki...

Adsız, her yeniliği zaten geldiği anda yazıyorum daha fazla ne yazabilirim bir önerin varsa seve seve dinliyorum, pinlere artık tarih koyarım önerin için sağol, yorumlar gelir gelmez bilgisayar başındaysam onaylıyorum zaten onun dışında ben de insanım bilgisayar başında olmayabilirim o zaman en fazla 4-5 saat geç gelir yorumunuz yani.