2 Ağustos 2010 Pazartesi

Stamps

Club Penguin'e yeni özellik gelmiş, Stamps yani pullar. Kazanmak için çeşitli şeyler yapmanız gerekiyor. Playercard'ınızdan ulaşabilirsiniz. Ben girer girmez 2 tane kazandım zaten 1200 günlük olduğum için :).

Çeşitli kategorilerde bunlardan alabilirsiniz:
Events > Characters'daki pulları alabilmek için o penguenle aynı odada bulunmalısınız:
Activities'teki pulları almak için çeşitli aktiviteler yapmanız lazım, ben açıklamalarını yazdım resmi büyütmek için üzerine tıklayın:


Games kısmında her oyun için yapmanız gerekenler var:









Ayrıca Pins kısmında bütün pinlerinizi bir arada görebilirsiniz.


Başkalarının playercard'ından da onların pullarını ve pinlerini görebilirsiniz:


Member'lar kendi stamp booklarının görüntüsünü özelleştirebilirler:


Bence iyi oldu yeni bir şeyler lazımdı siz ne dersiniz?

11 yorum:

yenicin dedi ki...

evet kısıtlamalar olmasaydı güzel olucaktı ama oyunları dediğin gibi iyice kısıtladılar o yüzden bence gelmese daha iyi olurdu :(

Adsız dedi ki...

evet gelmeseydi keşkee veya stamplari yapanaa biseler werselerdi xD

Adsız dedi ki...

30 oda dolaş diyor hangi 30 oda ev olarak mı??

The Okay dedi ki...

Hayır, normal odalar town, coffee shop, night club gibi.

Adsız dedi ki...

dolaşıyorum dolaşıyorum olmuyor :S

The Okay dedi ki...

30 oda olacak, aynı odalar sayılmıyor galiba bence EPF telefonundan sırayla ışınlan daha kolay olur ben nereye girmemiştim diye düşünmezsin :).

Adsız dedi ki...

çok saal =)

Arciologist dedi ki...

evet epf telefonuyla yapılck daa kolay

bence freeler stamp hilesini kullansın memberler kullanmasın çünki 99/107 yapabiliyor ve zewkli oluyor ama bazı stamplara kıyafetler lasım onları en sonda stamp hilesiyle yaparsnz

Adsız dedi ki...

bu müzik orkestrasını nsl yapcaz..?

Adsız dedi ki...

mürekkep balığını nasıl görcez??

Adsız dedi ki...

yeni stamplarıda yüklersen güzel olur