10 Ağustos 2010 Salı

Field Op - 9

Ajan telefonunuzdan EPF Command Room'a gidin. Sağ taraftaki field-ops yazan sarı yere tıklayın. Karşınıza çıkan ekranda Accept Feald-Op'a basıp görevi kabul edin.


Haritadan Stadium'a gidin. Sağ üste, snacks yazan yere gidin.


Telefonunuz çalacak, cevap verin karşınıza bir oyun çıkacak bu oyunda amacımız aşağıdaki parçayı yukarıdan gelen eşinin altına getirmek.


Oyunda her eşleştirdikten sonra ortaya geri dönerseniz zorlanmazsınız.
Oyunu bitirin ve madalyanızı alın :).

30 yorum:

Arciologist dedi ki...

saol okay

The Okay dedi ki...

Gececi bir penguen :).
Bişe değil.

Zeynos dedi ki...

Kaçırdığımız Field-Ops'ları tekrar alamıyoruz değil mi?

The Okay dedi ki...

Hayır alamıyoruz.

Zeynos dedi ki...

Bu kötü oldu ama yine de sağol! :)

Adsız dedi ki...

okay abi sana bişey sorabilirmiyim :) soruyorum :D siyah puffle aşşağıda içerde kapalı kalmış onu nasıl kurtarcaz memberler mi grcek anahtar laızm diyo ama

Arciologist dedi ki...

bende gececiyim okay xD gece cp oynuosan serveri ver yeter yani sabah 5 de yattıom xD


birde bı tane member kırdım verıcektım memberıne 7 gun kalmıs

Arciologist dedi ki...

bide gece oynayınca cp saati 2 saat ileri ya yenilikleri saat 22.00 dan görüp serverler boşken yapabiliyoruz gecenin faydaları bnlar ama cp den cok counter strike zombi mode oynuyorum:) bir cp arkım olrsa belli olmaz xD

The Okay dedi ki...

Adsız,
Sorunun cevabını tam bilmiyorum ama şu konuyla ilgisi olabilir mi:
http://weloveclubpenguin.blogspot.com/2010/06/cave-mine-hidden-lake-underwater-room.html

Arciologist,
Ben de Second Life oynuyorum, chat yapıyorum vb. Club Penguin eskisi kadar ilgi çekici gelmiyor artık.

Arciologist dedi ki...

evet ya banada ancak 5 dk fln yenilikler gelince zewk alıyorum item ararken alırken ninja olmaya calısırke kusak alırken fln bide su member olayları oldu iice saçmaladı cp ama okay istrsen counter oynayalım beraber?? netten

The Okay dedi ki...

Arciologist,
Bende Motion Sickness dedikleri şeyden var yani FPS oyuları en fazla 5-10 dakika oynuyorum sonra soğuk soğuk terlemeye başlıyorum, başım dönüyor, midem bulanıyor o yüzden counterla aram hiç iyi olamadı.

Arciologist dedi ki...

oww tmm hatırlattıgım için özür dilerim :((

The Okay dedi ki...

Önemli değil ya alıştım ben :).

Arciologist dedi ki...

okay kelstocool banlanmıs member suresız

The Okay dedi ki...

Tamam kaldırdım, sağol :)

Arciologist dedi ki...

Önemli değil. :)

Arciologist dedi ki...

okay summıte gel lıghthousedeyım tulıpana gırdım gl

Arciologist dedi ki...

okay sıfre kırma programını sakına paylasma pisman olrsn soliyim bicok membr ban yer

scrabby dedi ki...

okay abi reklamlardan ne kadar para alıyosun

The Okay dedi ki...

Arciologist, kırma programı zaten senin yaptığın işi hızlandırıyor, yani o kadar da kolay değil ismini girelim şifresini versin gibi düşünme :).

scrabby, pek bişe aldığım söylenemez :)

Arciologist dedi ki...

okay ben kırdıklarımı banlatmıyorum 1 tane kırıyorum memberi bitene kadar herşeyini tamamlıyıp oynuyorum ama senin programı iyi kullanabilen bazı kişiler eminim olacak ve bunların bazıları memberleri banlatacaktır herkez senin gibi iyi niyetli deil okay bunuda düşün

Arciologist dedi ki...

okay reklamlardan para damı alıon xD

yaş kaç?

The Okay dedi ki...

Reklamlar ne içindir arciologist? ;-)
17

Arciologist dedi ki...

topraam naptın ya :) 13 ben xD

The Okay dedi ki...

Ben de soruyorum bazen napıyorum ben diye :D. Aslında bu sene hiç devam etmemeliydim.

scrabby dedi ki...

ya okay abi benim o programa ihtiyacım var hesap çalındı.Lütfen yardım et.

Arciologist dedi ki...

okay bnde sims gibi oldugu içn oynuodum memberken, artık sıktı pek gırmıom arkım war norvecte o orettı oyunu arada gırıom sn bnce kal sole dusun ben buyugum kucuklere yardım edıyorum ....

Adsız dedi ki...

yapamadım lütfen yardım ediiinnn!! :(

The Okay dedi ki...

Neresini yapamadın?

The Okay dedi ki...

scrabby, sitede paylaşmazsam sana gönderirim programı.