23 Şubat 2011 Çarşamba

Gizli Member Odaları ♥☺-☻♥

Arkadaşlar. Bildiğiniz gibi Puffle Party için her yer süslenmiş. Ama member odalarına malesef giremiyoruz ve o odayı çok merak ediyoruz... Artık üzülmeye gerek kalmadı! Çünkü bulduğum birkaç linkte member odalarına girme şansımız var. İşte sze linkleri gösteriyorum:

1_ Puffle Show: http://play.clubpenguin.com/?login=true&rm=852#/login/
2_ Cadence' nin bulunabileceği dans odası: http://play.clubpenguin.com/?login=true&rm=853#/login/

Yalnızca 2 tane var ama merak etmeyin. İleride daha fazlası olacaktır ☺

    -Elina5681

Not: Aslında Club Penguin' de adım Elifsena. Ama ben Elina5681 üyeliği de kullanıyorum ve bu benim lakabım.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok sağol linkler için

berdan dedi ki...

aslında ben member ım ama ginede member olmayan penguenim mustibey bu linkten girip cadenceyi buldum ben arkaplnın yeni olmasını umardım ama eskisi ginede, sağolun

Adsız dedi ki...

Çok Sağolun Sizin Sayenizde Member Odasına Girdim Hidden Likenin de linkini paylaşırmısınız

Adsız dedi ki...

orayı henüz araştırıyorum ama Puffle Rescue oyunun memberler için olan oyunundan olduğu için bulunması zor olabilir. Ama ben bulur bulmaz paylaşacağım ☺...

Mehmet Akant Güray dedi ki...

ya ben giremiyorum normaline giriyo :D