27 Şubat 2011 Pazar

☼ ^^ !Bu Pazartesi Parti Var! ^^ ☼

Pazartesi günü saat tam 16:00'te başlayacak bir parti hazırlığı yapıyorum :) Partide en az 8 kişinin katılımı olursa çok memnun olurum. Çünkü Card-Jitsu turnuvası yapmayı planlıyorum. Katılmak isteyenlerin hepsinin yorum göndermesi kaç kişinin olduğunu görebilmem için daha yararlı olur. Buluşma Northern Lights'ta ve İceberg'de olacak. Oradan benim veya ben yoksam Berdan'ın dediği yerlere geçiş yapılacak. Planlama şöyle:

16:00 - 16:10 İceberg - Sohbet
16:10 - 16:20 Ski Lodge ve Attic - Find Four Oynama
16:20 - 16:40 Dojo - Card Jitsu Turnuvası (8 kişi lazım kişi bulunamazsa değişebilir)
16:40 - 16:50 Mountain - Kayma
16:50 - 17:00 Snow Forts - Kartopu Savaşı
17:00 - 17:10 Stage - Tiyatro Yapma (Kıyafetsiz de görev dağılımı yapabiliriz. Kıyafetler şart değil.)
17:10 - 17:20 Book Room - Mancala Oynama
17:20 - 17:30 Hidden Lake - Sohbet

Planı böyle yaptım. Yaklaşık 1:30 saat sürecek. Ne kadar plan uygulanabilir bilmiyorum ama eğlenceli olmasını dilerim ^^ Kendimin de katılabileceği bir saat ayarlamaya çalıştım zaten yarın okula gidebileceğimi sanmıyorum biraz rahatsızım da :) Lütfen kimlerin katılacağını görebilmem için yorum atın ve yoruma pengueninizin ismini de yazın.






Elina'ya not: Gift Shop Gizli İtemler konunu siliyorum çünkü zaten ben onları daha önceden paylaşmıştım.

31 yorum:

Arda Günal dedi ki...

ben gelicem

penguenimin adım lolipop goz

Adsız dedi ki...

katılmatya çalışıcam ber penguin name is eyaltanel

CPturkiye dedi ki...

yenicin ben gelebilirim belki :) :)

Adsız dedi ki...

aaa :oz:ur dilerim ben sitenin her tarafina baktim ama g:oremedigim icin ekledimm :(

Adsız dedi ki...

2 saat sonra oluyo yani; ee tamam ben katilirim.
not: adim malaysiya arkadaslik tekliflerini kabul etmemm

CPturkiye dedi ki...

yenicin benim oyunda adım zekakupu2001 ve elina oyunda da ismin elina mı?

CPturkiye dedi ki...

ha şimdi gördüm <(^_^)>

Adsız dedi ki...

arkadaslar yarin benim dogum gunum ^_^ cooooooook mutluyum.cok heyecanliyimm

Adsız dedi ki...

yenicin yazarlarin katilmasi sart mi???
turkce karakterler kullanmadigim icin uzgunum. su anda laptopumda yazdiigim icin turkce karakter yazamiyorum...

yenicin dedi ki...

Önemli değil Elina. Yazarların katılması şart değil fakat katılırsan güzel olur.Ne kadar çok insan katılırsa o kadar iyi. Tabii konuyu dün açtığım için maalesef pek fazla kişiye ulaşmadığını biliyorum. Gelebilecek herkes gelmeye çalışsın! ^^

Adsız dedi ki...

hayir elifsena. aslinda elina5681 de var ama nadir aciyorum kiz kardesimin uyeligi yani sadece elina degil

yenicin dedi ki...

Niye kimse gelmiyor? :(

Adsız dedi ki...

:(( gelmediginiz icin tesekkurler (-_-)

yenicin dedi ki...

Parti iki kişilik 20 dakika süren bir parti oldu:). Hem parti istiyorsunuz hem de katılmıyorsunuz. Anlamadığım şey bu.

Adsız dedi ki...

yenicin veya elina bana ulaşabilir misinz ?

yenicin dedi ki...

Hmmm. Zekaküpü sen misin? Yoksa nerede olduğumujzu mu soruyorsun?

Adsız dedi ki...

hayır ben ordan sizi bulup bişe sorcaktım.

yenicin dedi ki...

Mountain'dayız.

Adsız dedi ki...

nothern lightst mısınız ben şuan mountaindayım nothern lightts

CPturkiye dedi ki...

yenicin şu anda oyundamısın? ve auto discconect oldu ondan çıktım mallesef... :(

yenicin dedi ki...

Evet. Bir de yazılarım ulaşmıyor mu size ?

Adsız dedi ki...

ulasmıyo

yenicin dedi ki...

:( Bazen Cp'de olabiliyo böyle şeyler neyse benim çıkmam lazım zaten parti beklediğimden çok daha kötü geçti. Kimse gelmedi :(

CPturkiye dedi ki...

evet nedense ulaşmıyıo :S yenicin ama arada bir giriyorsun dimi oyuna?

CPturkiye dedi ki...

yenicin zekaküpü benim :D

yenicin dedi ki...

Zaman buldukça^^

berdan dedi ki...

yaaa özrü dlerim vallah ben dün bu siteye girmedim o yüzden partiden haberim yoktu ama sizde keşke bir gün önceden söleseydiniz ve doğum günün kutlu olsun ve birgün yenicin ve elif birlikte buluşalım ve arkadaş yapıyım sizi ve ben başkaları gibi değilim bütün partilere gelirim

Adsız dedi ki...

cevrimici sohbet yaptiniz resmen :)) ama arkadaslar lutfen bir dahaki parti boyle olmasin

Adsız dedi ki...

ya mancala nasıl oynanır onun hakkında bir haber paylaşır mısınız ?

Adsız dedi ki...

ben Twilight4487 lütfen bizi yazın:))

Adsız dedi ki...

adım nibo9 bende gelicem