6 Kasım 2010 Cumartesi

Card Jitsu Water İçin Başlangıç Sayfası

8 yorum:

berdan dedi ki...

şunu söylemiş oluyim bu water card jitsu beni heyecandan öldürcek her gün cp ye girdiğimde titreyreek giriyom çünkü waterın gelmesini çok istiyorum ben memberım berdan1 yani bu başlıkta sensei de var ama sensei cp ye bir daha hiç girmeyecek neden koymuşlar anlamadım bu arada artık tüm yorumları buraya koyalım arkadaşlar

Adsız dedi ki...

kesin member'lere yapacaklar

Unknown dedi ki...

c.j.w. yeni kart verecek mi

yenicin dedi ki...

Yeni kartlar elbetteki gelecektir.

Berdan Sensei'nin bir daha girmeyeceğini nereden duydun? Ben hiç duymadım, doğru olmayabilir.

yenicin dedi ki...

Ayrıca kesinlikle tüm yorumları bu konuya göndermeyin. İki nedeni var :

1- Çok karmaşıklık çıkar.
2- Herkes ilgili konuya yorumunu göndermelidir.

Adsız dedi ki...

bende bir member buldum
kullanıcı adı:toti9001
şifre:senha

berdan dedi ki...

neden mi senseinin gelmediğni düşünüyorum çünkü stamplarda sensei stampı yok ancak water sensei ve fire sensei var onlarla maç yapınca ve yenince water cardajitsu bulup maç yapın sonra iki seçenek geliyo ve ya 12 lik kart yada daha az ve water sensei arkaplanı şeçiuyon yani onu bulursanız ii olur-----

Adsız dedi ki...

ben beklemekten ölüoum.hep water cart jıtsu yu hayal edidum .ama memberlığım doldu .BD