25 Kasım 2010 Perşembe

Card Jitsu Water Geldi !

Card Jitsu Water'ı uzun uzun bekledik ve helese gelebildi :). Tabii ki yine memberlar girebiliyor. Ama sitedeki member hesapları ile girebilirsiniz. İşte Card Jitsu Water:






Oyunu kazanmak için yapmamız gereken karşımızdaki elemente göre kart seçmek ve kullanıp ileri atlamak. Eğer en son düşen sen olursan sen kazanırsın. Karşıdaki elementin boyutuna göre kartların etkisi küçük ya da büyük olacaktır. Elemente sende olan aynı kartı kullanırsan element daha da büyür. Güç kartı kullanınca da etraftaki dokuzluya etki eder. Neyse, biliyorum pek anlamadınız :). En iyisi kendiniz deneyin :) Bilgisayarı kasanlar için uygun bir oyun değil :( .


Ayrıca yeni Jitsu Stampsler geldi :D

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Fazla tıklarsan öyle olur. Bir kez tıkla bilgisayarı kasmaz.

CPturkiye dedi ki...

benim bilgisayar çok kasıyo :(( ama olsun bikere bile olsa yendim :D xD

CPturkiye dedi ki...

vay be inanamıyorum clubpenguin çok dolu!!! 25 kasımda böyle olacağını tahmin etmiştim :D

CPturkiye dedi ki...

hey bugün water geldi bugün fena yağmur yağdı! :D xD

CPturkiye dedi ki...

yenicin ben birşey soracağım. niye pinkey girl e arada bir girdiğimde eve gidince load error diyip duruyor? buna kutular neden olabilir mi?

Adsız dedi ki...

Ya ben Card-Jitsu Water'i oynayamıyorum.:( Çok zor.

Mavipengu1 dedi ki...

Yaa ben Card-Jitsu Water oynayamıyorum. Fena halde bilgisayarı kasıyor. Kim benim yerime oynar?

yenicin dedi ki...

Aslında o kadar zor değil sadece alışmak gerek.

Neden load error yazdığını bilmiyorum :( . O kutular member iken evin halini gösteriyor. Bende de var onlardan. Yani onlarla alakası yok.

yenicin dedi ki...

Aranızda hiç Sensei'nin özel kartına rastlayan var mı?

CPturkiye dedi ki...

teşekkürler yenicin. :)

yenicin dedi ki...

Önemli değil.

Mavipengu1 dedi ki...

Ben istersen fotoğraf verebilirim.:) Ama benim yerime Card-Jitsu Water'i bitirirsen .;)

selin dedi ki...

yenicin sensei cadence nin şiflererini nereden bulurum ???

Adsız dedi ki...

mavipengu1 ben card jitsu waterı bitiririm


ad ve şifreyi bu e-mail adresine yolla

berklevi@gmail.com

yenicin dedi ki...

Nasıl yani şifrelerini? Üyelik şifrelerinden mi bahsediyorsun ? :)

Adsız dedi ki...

Yenicin ben Sensei Card stampini aldım. ;) İstersen oyuna girdiğin bir ara gösteririm stampi. Bir parti türü birşey düzenleyin bütün türk club penguin bloglarına haber verelim bütün türkler bir parti yapalım. ;) Ben denedim de bloglardan ses gelmedi. Hatta sanada atmıştım..

yenicin dedi ki...

Tamam ben de rastladım. Gonga vuruyor :) Parti düzenlemeyi düşünüyorum ama bu tüm bloglara yayılırsa karışıklık çıkacaktır. Ayrıca oda Full olabilir fazla katılım olunca. Sonra bazı kişiler küfürlerle ortamı bozabilir. Yani sakıncalı bir iş doğrusu. Ama onu da deneriz bir kere.

CPturkiye dedi ki...

hey arkadaşlar pinkey girl galiba yine member olmuş!!!!

yenicin dedi ki...

İyi haber :D

Adsız dedi ki...

sweets99 süresiz ban yemiş beyler

CPturkiye dedi ki...

off yaa bitürlü yeni clotching kataloğu gelmiyor :(

selin dedi ki...

yokkk hep yazyorlarda youtube de sensei nin şifresi falan peki varmı????

yenicin dedi ki...

Bence yoktur. Pek de anlamadım :)