23 Ekim 2010 Cumartesi

Field Op - 19

 İlk olarak her zamanki gibi EPF'de sağdaki sarı ekrana gidiyoruz :)



Şimdi de doğrudan Beach'e ışınlanıyoruz ve resimdeki yere gidiyoruz:



Yeşil : Doğru

Kırmızı : Yanlış

Sarı : Sembolün Yeri Yanlış



Oyunda dört sembol var.

1- İlk denemenizde her sembolden bir tane koyun ve geçin. Eğer kırmızı daire içinde sembol varsa o sembolü bir daha hiç kullanmayın, yeşil varsa da yerini değiştirmeden diğer tarafa geçin.

2- İlk seferdeki sarı daireleri yeşilin olduğu yer dışındaki yerlere koyup deneyin.

3- Son olarak boşluğa kalan sembollerden birini koyup deneyin.


Bu oyun benim çok hoşuma gidiyor,bence çok eğlenceli :)

2 yorum:

Arda Yurdakul dedi ki...

ben genellikle şöyle yapıyorum:
1-ilk önce ilk şekilden bütün karelere koyuyorum
2-kırmızı çıkarsa onun yerine ikinci şekili koyup öyle devam ettiriyorum
3-sonuca ulaşıyorum:D

Adsız dedi ki...

bende ilk deneyişimde her sembolden 1 kere koymuştum bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim