3 Temmuz 2010 Cumartesi

Ödüllü Yarışma!

2 haftalığına tatile gidiyorum. Giderken bir yarışma düzenleyeyim dedim :).

Yapmanız gereken aşağıdaki soruların yanıtlarını penguen adınızla birlikte weloveclubpenguin@hotmail.com adresine yollamak.

1-Yandaki resmin bulunduğu yazının adresi nedir?

2-Yandaki resmin bulunduğu yazının adresi nedir?

3-Yandaki resmin bulunduğu yazının adresi nedir?

4-Yandaki resmin bulunduğu yazının nedir?

5-Yandaki resmin bulunduğu yazının adresi nedir?

6-İçinde ǂ işaretinin geçtiği yazının adresi nedir?

7-En fazla yorum olan yazıda kaç yorum var?

Açıklamalar

Yazıların hepsi bu sitede, başka yerde aramayın :). Çekilişe katılabilmek için tüm soruları doğru yanıtlamalısınız. Tüm soruların yanıtlarını tek bir mailde atın.Doğru cevabı yollayan kişiler arasında bir çekiliş yapacağım. Çekiliş adil olacak, kimseye ayrıcalık tanınmayacak. Çekilişi büyük ihtimalle bir program yardımıyla yapacağım ve video da koyacağım.

Ödül:

-1 aylık membership.

Kurallar:

-Pengueniniz ben döndüğümde en az 45 günlük olmalıdır.
-Pengueniniz member olmamalıdır.
-Yarışmayı kazanırsanız member yapmak için penguen şifrenizi , birden çok katılıp katılmadığınızı doğrulamak için kaydolurken kullandığınız e-maili ve parent şifresini isteyeceğim, kesinlikle bir yerde paylaşmayacağım ya da daha sonra hesabınıza girmeyeceğim, eğer bana güvenmiyorsanız ya da şifrenizi veremeyecekseniz yarışmaya hiç katılmayın olsun bitsin. Ben member yaptıktan sonra şifrenizi değiştirebilirsiniz.
-Yarışmaya birden çok peguenle katılamazsınız, katıldığınızı tespit edersem diskalifiye olursunuz.
-Cevaplarınızı değiştirmek isterseniz aynı şekilde 2. mail atın.

-PENGUEN İSMİ OLMAYAN MAİLLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

Örnek Mail:


Başlık: Ödüllü Yarışma

7-3000

Pengen Adım: okaydemir

Son Katılım Tarihi:
17 Temmuz 2010

9 yorum:

yenicin dedi ki...

kahretsin e-mailini bilmiyom penguenimin:( bi arkadaşla ortağız ona da onun bi tanıdığı vermiş :(

The Okay dedi ki...

sen katıl yenicin sana güveniyorum ;)

adamkozmon dedi ki...

tüm sorulara doğru cevap verdiğime inanıyorum

yenicin dedi ki...

saol katılırım :)

adamkozmon dedi ki...

şu youtubedan aldığın memberların bölümüne memer hesabı yazmışsın okay :D

scrabby dedi ki...

parent şifresi hesap şifresi mi oluyor

The Okay dedi ki...

Evet.

buğraaydoğan dedi ki...

katılmak isterim bütün cevapları biliyorumda 1 aymemberim olursa oyunun başından kalkmam kalsın okay kardeş ztn yeni geldim şehirdışından :) yinede iyi bişi yapmışşın okay kardeş siteye ilgi artar belki

scrabby dedi ki...

hesabın e mailini nasıl değiştiriyoruz benimki arkadaşa kayıtlı