24 Haziran 2010 Perşembe

Field Op - 2

Yeni Field Op geldi. Bu görevi yapmak için Penguin Storm programına ihtiyaç duyacağız. İlk başta görevi kabul edin ve Ski Hill'e gidin.
Direğin alt kısmına gitmeliyiz ama etraf çok kalabalık olacaktır. Penguin Stormdan All Players > Delete > Delete All But Self'e tıklıyoruz. Daha sonra karşımıza kutucuklar çıkacak Entera basılı tutarsanız hızlıca geçersiniz, kalabalık gittikçe yok olacak. Herkes gidince direğin alt kısmına ilerleyip biraz bekleyin.

Telefonunuz çalacak ve karşınıza bir oyun çıkacak.
(Çalmazsa telefonunuzun ekranını açıp kapatın, beklemeye devam edin.)



Ne yazık ki bu oyun çok kolay değil :(. Oyunda amacımız chiplere pilimizle enerji götürmek. Enerjimiz bitince başladığımız yere dönüp tekrar şarj etmemiz lazım. Ama tuzaklara dikkat etmeliyiz, enerjimizi azaltıyor ve enerjimiz biterse oyunu kaybediyoruz.


Oyunu bitirince bir madalyamız daha oluyor.


Kolay gelsin...

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Field Ops-2'yi bitirdim fakat madalyamı alamadım nasıl alabilirim?

Adsız dedi ki...

hediye ne okay

The Okay dedi ki...

Adsız
Oyunu bitirdiğinde madalyayı alman lazım.

Adsız
Madalyayla memberlar elite geardan yeni itemler alabiliyor.

Adsız dedi ki...

peki okay şu tlfn dan member olma faturalı hattan oluyormu

The Okay dedi ki...

Evet olur.

adam kozmon dedi ki...

memberlaı tekrar değiştirsen iyi olur :D

buğraaydoğan dedi ki...

sitenin yyeni hali daha çok kişiyi çekti haydi hayırlısı okay kardeş

yenicin dedi ki...

çok saol bilmiyodum geldiğini görevin ve bu arada bu aralar herkes userbar yapıyor moda oldu ben de weloveclubpenguin userbarı yapmak istedim işte burda:

http://img294.imageshack.us/img294/9536/weloveclubpenguin.png

inşallah beğenirsiniz

yenicin dedi ki...

pfff :( nedense olmamış yarın bi bakarım yine...

yenicin dedi ki...

link olarak atıyım

http://yfrog.com/1xweloveclubpenguinp

http://img69.imageshack.us/img69/9536/weloveclubpenguin.png

inşallah olur

buğraaydoğan dedi ki...

yaptığın şey çok hoşume gitti :)


http://img294.imageshack.us/img294/9536/weloveclubpenguin.png

The Okay dedi ki...

Güzel olmuş =). Forumlarda gezseydim kullanırdım herhalde :):).

yenicin dedi ki...

saolun:)

abdullah mert alaca dedi ki...

bence okadar iyi olmamış.ben sevmedim.ama olsun çok kişi sevmiş.

Serra dedi ki...

Okay bişey sorucam membership bitince eşyalarıma birşey olurmu ?

The Okay dedi ki...

Evet olur, artık o itemleri giyemezsin, kullanamazsın. Silik görünür, tıkladığında membership yazısı çıkar. Ancak member süreni uzatırsan kullanmaya devam edebilirsin. Örnek olarak şu hesabı inceleyebilirsin: Ad: kitkat600 Şifre: kitkat

Kaskrow dedi ki...

Merhaba cpciler bn bu siteyi hep takipediyordum ama ancak üyelik aldım adım koray aranıza alırsanız benide sevinirim :)

yenicin dedi ki...

Tabiii, isteyen herkes artamıza katılabilir :)

Adsız dedi ki...

OFF ya insanları silemiyorum!!! Daha doğrusu penguenleri! :( ne biçim anlatım bu!!!